Magna bo ukinila še dodatnih 200 delovnih mest.
Avstrijski dobavitelj avtomobilski industriji Magna Steyr je zaradi težav v panogi napovedal, da bo odpustil 200 zaposlenih v svojem obratu na avstrijskem Štajerskem, kjer izdelujejo pogone za električna vozila. Če se položaj ne bo izboljšal, utegne biti ogroženih do 2500 delovnih mest, so poročali avstrijski mediji.
Preberite še:
Obrat Magna Powertrain s sedežem v kraju Lannach na avstrijskem Štajerskem, kjer že leta izdelujejo menjalnike in štirikolesne pogone, je bil predviden kot osrednje Magnino vozlišče za e-mobilnost. V njem naj bi med drugim izdelovali motorje za električne avtomobile ameriškega proizvajalca Fisker, ki pa je pred nekaj meseci v ZDA razglasil insolventnost.
Trenutno v Magni Powertrain izdelujejo zgolj elektromotorje za električne avtomobile razreda G znamke Mercedes-Benz, ki jih izdeluje sestrsko podjetje Magna Steyr v Gradcu. Vendar novih naročil ni na vidiku, zato je vodstvo pred nekaj dnevi sporočilo, da so prisiljeni zmanjšati število delovnih mest za 200.
Kriza v obratu Magna Powertrain, ki je po informacijah avstrijske televizije ORF še pred dvema letoma zaposloval 2950 delavcev, se je po poročanju avstrijskih medijev napovedovala že nekaj časa. Menedžerjem in inženirjem so tako že lani svetovali, naj si poiščejo službo kje drugje.
Magna pa nima težav le s svojim obratom v Lannachu. Že spomladi so namreč sporočili, da bodo zaprli tovarno v Roitzschu pri Bitterfeldu v nemški zvezni deželi Saška-Anhalt, kjer izdelujejo menjalnike s štirikolesnim pogonom za luksuzne avtomobile z notranjim zgorevanjem. Tam je brez dela ostalo 250 zaposlenih.
Magna ima v Evropi še več težav. Britanski Jaguar bo denimo letos v tovarni Magna Steyr v Gradcu opustil proizvodnjo dveh svojih modelov, in sicer kompaktnega športnega terenca E-Pace z motorjem z notranjim zgorevanjem in električnega I-Pace. Vnovič naj bi jo zagnal ne prej kot leta 2027. Poleg tega je britanski proizvajalec Ineos za nedoločen čas odložil začetek proizvodnje svojega električnega terenskega vozila Fusilier, ki naj bi bila zaupana Magni Steyr.
V Gradcu Magna Steyr trenutno zaposluje 7000 delavcev, medtem ko jih je bilo še lani jeseni 8000. Vendar se jih je od tistih, ki so iz podjetja odšli, le okoli 200 prijavilo na uradu za zaposlovanje. Nekateri so se preusmerili v druge poklice, je poročal časnik Kleine Zeitung ter dodal, da ni zanemarljivo tudi število odpuščenih delavcev iz Slovenije, ki pa se ne odraža v štajerski brezposelnosti.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere