Fordov litrski EcoBoost je prvi motor vseh časov, ki je osvojil naslov mednarodni motor leta trikrat zaporedoma.
Po zadnjih podatkih je v Evropi vsak peti novi Ford opremljen z litrskim turbobencinskim motorjem EcoBoost, pri čemer je v primeru Fieste in Focusa celo v vsakem tretjem avtomobilu. Zato ne preseneča, da je Fordov varčni in zmogljiv litrski motor(ček) tudi najbolje prodajani turbobencinski v Evropi.V primerjavi z lani je prodaja z omenjenim motorjem večja za približno 15 odstotkov, saj se je od januarja pa do konca junija 2014 zanj odločilo več kot 120 tisoč kupcev (lani 104 tisoč).
1,0-litrski motor EcoBoost je bil leta 2012 v Evropi prvič na voljo v Fordu Focusu, danes pa ga lahko izberejo tudi kupci modelov Fiesta, B-MAX, EcoSport, C-MAX in Grand C-MAX, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect in Transit Courier.
Izvedbama najbolje prodajanega litrskega motorja v Evropi s 100 in 125 'konji' je Ford pred nedavnim dodal novo različico s 140 'konji', ki bo poganjala nova modela Fiesta Red Edition in Fiesta Black Edition. To bosta najzmogljivejša serijska avtomobila z 1,0-litrskim motorjem, ki bosta od 0 do 100 pospešila v 9 sekundah in bosta dosegla največjo hitrost 201 kilometer na uro ob porabi 4,5 litra na sto kilometrov in izpustih CO2 104 grame na kilometer.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj