Malček že v vsakem petem Fordu

15. 8. 2014

Fordov litrski EcoBoost je prvi motor vseh časov, ki je osvojil naslov mednarodni motor leta trikrat zaporedoma.

Po zadnjih podatkih je v Evropi vsak peti novi Ford opremljen z litrskim turbobencinskim motorjem EcoBoost, pri čemer je v primeru Fieste in Focusa celo v vsakem tretjem avtomobilu. Zato ne preseneča, da je Fordov varčni in zmogljiv litrski motor(ček) tudi najbolje prodajani turbobencinski v Evropi.V primerjavi z lani je prodaja z omenjenim motorjem večja za približno 15 odstotkov, saj se je od januarja pa do konca junija 2014 zanj odločilo več kot 120 tisoč kupcev (lani 104 tisoč).

1,0-litrski motor EcoBoost je bil leta 2012 v Evropi prvič na voljo v Fordu Focusu, danes pa ga lahko izberejo tudi kupci modelov Fiesta, B-MAX, EcoSport, C-MAX in Grand C-MAX, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect in Transit Courier.

Izvedbama najbolje prodajanega litrskega motorja v Evropi s 100 in 125 'konji' je Ford pred nedavnim dodal novo različico s 140 'konji', ki bo poganjala nova modela Fiesta Red Edition in Fiesta Black Edition. To bosta najzmogljivejša serijska avtomobila z 1,0-litrskim motorjem, ki bosta od 0 do 100 pospešila v 9 sekundah in bosta dosegla največjo hitrost 201 kilometer na uro ob porabi 4,5 litra na sto kilometrov in izpustih CO2 104 grame na kilometer.

Kam so "izginile" nutrije? Preverili smo stanje ob Ljubljanici, številke so zgovorne