Novi twingo je ob svojih prvih javnih predstavitvah požel velik uspeh, zato je tovarna Revoz konec lanskega leta začasno uvedla tudi polovično nočno izmeno. S tem je pravočasno zagotovila vsa potrebna vozila za komercializacijo novega modela v posameznih evropskih državah, kar je bil tudi eden od ciljev, ki si jih je zastavila v okviru projekta začetka proizvodnje novih modelov, imenovanega Edison.
Podatki o povpraševanju trga po dveh novih modelih (novem twingu in smartu forfour) so v začetku leta 2015 pokazali, da le-to ne presega prvotno predvidenega in tudi sicer standardnega obratovanja proizvodnje v dveh izmenah, zato se je vodstvo Renaulta odločilo, da bo Revoz 1. marca ponovno prešel na običajno obratovanje v dveh izmenah in torej ukinil začasno polovično nočno izmeno. S tem bo tudi prenehala veljati pogodba za okoli 450 napotenih delavcev, ki so v Revozu delali prek agencij za posredovanje zaposlenih.