Maseratijeva nova limuzina višjega razreda je zapeljala tudi na slovenske ceste.
Slabih pet metrov dolgi Ghibli je na voljo s trilitrskim 275-'konjskim' turbodizlom ali dvema različicama turbo bencinskega šestvaljnika. Ghibli 3.0 V6 zmore 243 kilovatov oziroma 330 'konjev', Ghibli 3.0 V6 S pa 411 'konjev'. Slednji je na voljo tudi v različici Q4, torej s štirikolesnim pogonom. Menjalnik je vedno samodejni, seveda osemstopenjski.
Ghibli je že v osnovi bogato opremljen, vključno z biksenonskimi žarometi, večpredstavnostnim sistemom z na dotik občutljivim zaslonom in usnjenim oblazinjenjem. Najcenejši (predvsem zaradi nižjih izpustov in posledično nižjega DMV) je dizelski model, ki stane 80.600 evrov, osnovni bencinski model je slabih sedem tisočakov dražji, S pa se začne pri 107 tisočakih, za Q4 pa bo potrebno pripraviti še okoli tri tisočake več.
Seveda si je kljub bogati opremi moč omisliti še kup dodatne opreme, namenjene personalizaciji avtomobila – od posebnih vrst usnja, preko Hi-Fi audio sistema Bowers and Wilkins do (malce presenetljivo doplačilnih in ne serijskih) parkirnih tipal. Za res dobro opremljen Ghibli (vključno z nastavljivim vzmetenjem Skyhook) pripravite še kakih 15 tisočakov več od osnovne cene.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del