V Evropi bo na voljo kot izključno električna različica, medtem ko je na Kitajskem na voljo tudi z bencinskim podaljševalnikom dosega.
Mazda je svojo novo električno limuzino Mazda 6e po šestih mesecih napovedi uradno pripeljala v evropske prodajne salone. Čeprav vozilo pod bleščečo zunanjostjo skriva platformo, razvito za kitajski trg, gre za enega najbolj privlačnih modelov v aktualni ponudbi znamke.
Električni pogon brez podaljševalnika dosega
Evropska različica Mazde 6e je na voljo izključno kot popolnoma električno vozilo, saj pri nas ni predvidena prodaja različice z bencinskim podaljševalnikom dosega, ki jo na Kitajskem trži pod imenom EZ-6.
Osnovni model vključuje baterijo kapacitete 68,8 kWh, ki omogoča do 479 kilometrov dosega po ciklu WLTP. Poganja ga elektromotor na zadnji osi z močjo 190 kilovatov (258 KM) in 320 Nm navora. Pri tem različica z večjo baterijo – 80 kWh – omogoča do 552 kilometrov dosega, vendar je zanimivo, da je elektromotor v tem primeru šibkejši: razvije namreč 180 kilovatov (245 KM).
Obe različici pospešita od 0 do 100 km/h v manj kot osmih sekundah in dosegata najvišjo hitrost 175 km/h.
Evropski cenovni šok
Medtem ko na Kitajskem EZ-6 stane med približno 20.700 in 23.600 evri, se evropske cene začnejo pri 44.900 evrih(različica Takumi). Nadgradnja na opremo Takumi Plus, ki vključuje panoramsko streho, dekoracijo iz lesa in delno oblazinjenje iz napa usnja, ceno dvigne na 46.900 evrov. To pomeni več kot dvakrat višjo ceno v primerjavi z azijsko različico.
Za primerjavo: Tesla Model 3 v Nemčiji stane od 39.990 do 58.490 evrov, BMW i4 eDrive40 Gran Coupe pa se začne pri 60.600 evrih.
Manjša baterija se polni hitreje
Zanimivo je tudi dejstvo, da cenejši model 6e podpira hitrejše DC polnjenje. Z močjo do 200 kW se baterija od 10 do 80 odstotkov napolni v le 22 minutah. Različica z večjo baterijo pa se polni le z močjo do 95 kW, kar pomeni približno 45 minut za enako polnjenje.
Oblikovanje in notranjost
Nova Mazda 6e navdušuje z oblikovno čistostjo in kakovostno kabino. Minimalistična armaturna plošča, lebdeča sredinska konzola, velik zaslon infozabavnega sistema, digitalni merilniki, brezžični polnilec za pametne telefone, ambientalna osvetlitev in oblazinjenje iz kombinacije usnja in Alcantare ustvarjajo občutek premijskega udobja.
Čeprav številni konkurenti ponujajo večji doseg ali zmogljivosti, Mazda stavi na oblikovno privlačnost in čustveno vrednost, ki naj bi prepričala kupce. V času, ko limuzine vse bolj izpodrivajo križanci in SUV-ji, se Mazda 6e postavlja kot eleganten upor trendom.
Novo na Metroplay: "To je magija, stvar oživi" | N1 podkast s Suzano Lovec