Odkar je Mazda CX-7 na voljo tudi z (novim) turbodizlom, tudi pri slovenskem uvozniku Mazd pričakujejo, da bo njihov delež med vsemi prodanimi Mazdami pri nas kar 90-odstoten.
Pričakovanja so torej precejšnja, tudi zato, ker se je trg tovrstnih križancev v Evropi v zadnjih štirih letih podvojil, pri nas pa celo potrojil. Sicer pa je v tej Mazdi turbodizel nov, z 2, 2 litra prostornine in s sistemom za čiščenje izpušnih plinov z dodatno tekočino, katere posoda zdrži najmanj do naslednjega servisa.
CX-7 je doživela prve lepotne popravke (zunaj in znotraj) ter drobne tehnične izboljšave, normo Euro5 pa izpolnjuje tudi bencinski motor. Turbodizel je na voljo v petih paketih opreme; CX-7 CD173 Emotion je najcenejši in stane 31.390 evrov, najdražja pa sta CD173 Revolution Luxury in 2.3i z istim paketom – 38.590 evrov. (VK)
Foto: Mazda