Mazda Motor Slovenija je v mesecu januarju 2009 že sedemnajstič zapored zabeležila odlično prodajno rast. Registriranih je bilo 137 Mazdinih osebnih vozil, kar glede na enako obdobje lanskega leta pomeni 7, 8-odstotno povečanje prodaje in drugič v zgodovini Mazde v Sloveniji 3-odstotni tržni delež.
Ob izrazitem padcu slovenskega trga osebnih vozil v višini 25-ih odstotkov in dejstvu, da sta Mazdina najpriljubljenejša modela v Sloveniji Mazda2 in Mazda6 na slovenskem tržišču že več kot leto dni, zabeležen prodajni rezultat že sedemnajsti mesec zapored predstavlja uspeh.
V preteklem mesecu je bila pri slovenskih kupcih ponovno najbolj priljubljena Mazda2, ko je bilo zabeleženih 43 registracij, sledita ji Mazda6 z 36-imi in Mazda3 z 31-imi zabeleženimi registracijami. Prodanih je bilo kar 14 primerkov športnega terenskega vozila Mazda CX-7, sledi mu Mazda5 s 13-imi registracijami.
Doslej najvišji dosežen tržni delež v višini 3 odstotkov je bil sicer doslej dosežen le enkrat v lanskem septembra, sicer pa gre tudi za najvišji januarski tržni delež nasploh.
Foto: Mazda