Mazda2: Majhna in lahka

Čeprav avtomobili v segmentu B rastejo (in so s tem tudi težji), so se za Mazdo2 podobno kot za Yarisa odločili, da bo ostala majhna. A ne samo to. Hkrati s skromno velikostjo se lahko pohvali tudi s 100 kilogrami manj od predhodnika!

16. 11. 2007

Manjša masa seveda prispeva k boljši vodljivosti, predvsem pa k manjši porabi goriva. Prav dejstvo, da je nova Mazda2 igriva med vožnjo, pregledna v mestni gneči, skromna po porabi in predvsem prikupna, obeta, da bodo pri Mazdi močno znižali starost povprečnih kupcev. Medtem ko so zaradi stare Mazde2 v salone zahajali večinoma starejši moški, bodo za novo, vsaj tako pričakujejo, pogledovale predvsem samske mlajše ženske.

Pod motornimi pokrovi zasledimo dva bencinska motorja (1.3 in 1.5) s tremi močmi: 55 kW/75 KM, 63 kW/86 KM za manjšo in 76 kW/103 KM za večjo motorno prostornino. Sodoben turbodizel (1.4 CD68 s 50 kW/68 KM) pa bo na voljo šele v letu 2008. Pri MMS-u, zastopniku Mazde v Sloveniji, obljubljajo sedem stopenj opreme (v vseh serijskih paketih so dnevne luči, dve čelni varnostni blazini, osrednja daljinska ključavnica in ABS), drobnoprodajna cena pa se bo gibala od 9.990 (1.3i 75 KM CE) do 14.890 evrov (1.5i 1.3 KM GT). (AM)

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri