Mazda je v Los Angelesu predstavila novo generacijo velikega športnega terenca CX-9, hkrati pa tudi novi turbobencinski motor zanj.
Motor Skyactiv-G 2,5T je z 250 "konjskimi močmi" in 420 njutonmetri najmočnejši motor v Mazdini ponudbi. Zasnovali so ga na atmosferskem motorju Skyactiv-G 2,5 iz Mazd CX-5 in 6 ter mu dodali turbinski polnilnik zaradi česar se mu je povečala odzivnost predvsem v nizkem do srednjem območju vrtljajev. Pri Mazdi obljubljajo, da ga ne pestita "turbo luknja" in povečana poraba goriva.
Motor bodo sprva vgrajevali prav v Mazdo CX-9, ki bo naprodaj le v Severni Ameriki. V športnem terencu, ki so ga seveda oblikovali v skladu z Mazdino filozofijo KODO in po načelih tehnologije Skyactiv, se bo v treh sedežnih vrstah lahko peljalo do sedem potnikov. Opremljen bo tudi z varnostno tehniko i-ACTIVSENSE in štirikolesnim pogonom i-ACTIV AWD.
Na severnoameriški celini naj bi prodali okoli 80 odstotkov načrtovane letne proizvodnje 50.000 Mazd CX-9, v Evropi pa ga ne nameravajo ponuditi.