Za zvesto stranko McLaren pripravil dva unikatna avtomobila

13. 10. 2017
Deli

Mclaren je že pred leti za tovrstna naročila ustanovil prav poseben oddelek, cena naročila pa žal ostaja neznana.

McLarnov oddelek za posebne naloge, ‘McLaren Special Operations’ ali MSO je za eno izmed svojih zvestih strank pripravilo par unikatnih Mclarnovih avtomobilov. Gre za par avtomobilov, narejenih na osnovi modelov 675 LT in 675 LT Spider, pri MSO pa so novinca poimenovali s preprostima imenoma Coupe R in Spider R.

Oddelek MSO je McLaren ustanovil ravno z namenom izdelave po naročilu izdelanih (unikatnih) avtomobilov. Kupcev njihovih vozil, ki si namreč želijo nekaj drugačnega je namreč vse več, večina njih pa ob naročilu vozila želi ostati anonimna. Takšno je bilo recimo tudi eno prvih in nekoliko bolj prepoznavnih vozil tega oddelka, model X1, ki je bil predstavljen na Concours d’Elegance v Pebble Beachu leta 2012.

Za posebno zunanjost, notranjost in motor je poskrbljeno

Oba modela MSO R, ki ju bo Mclaren kmalu predal novemu lastniku sta iz vidika tehnike, notranje opreme in zunanjih dodatkov enaka, od serijskih različic – modelov 675 LT – pa se razlikujeta po karbonskih dodatkih na odbijačih, zajetnemu zadnjemu spojlerju, posebnih platiščih in sivi črti preko celotnega avtomobila. Oba avtomobila sta obarvana v, kot so jo poimenovali pri Mclarenu, 'tekočo srebrno', pri čemer pa so pri kupeju poskrbeli za satenasto vrhnjo plast, medtem, ko so pri brezstrešni različici poskrbeli za 'sijaj' zaključek.

Notranjost avtomobilov krasi obilica črne alkantare, vezana z rdečimi šivi, a se tematika obrne na sedežih, ki so kontrastno rdeči s črnimi šivi, črne barve pa je tudi v sedeže vezen logotip MSO R. Da gre za prav poseben par vozil pa pričajo aluminijaste ploščice, na katerih so osnovni podatki o vozilu. Ker pa  gre za posebno naročilo, so se Mclarnovi tehniki poglobili še v motor obeh vozil. S poliranjem glav in predelavo izpušnega sistema so tako iz V8 motorja z dvema turbinama uspeli iztisniti kar 688 'konjev' in okroglih 700 Nm navora.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol