Gre za najhitrejše vozilo iz tovarne v Wokingu, če odštejemo dirkalnik Formule 1.
McLaren je leto dni po predstavitvi koncepta na lanskem ženevskem avtomobilskem salonu predstavil še končno različico modela Senna GTR, ki pa ga ne bo mogoče registrirati. Angleži ponosno poudarjajo, da gre za njihov najhitrejši izdelek, če za trenutek pozabimo, da seveda sestavljajo tudi svoj dirkalnik Formule 1. McLaren Senna GTR stane približno 1.275.000 evrov, čemur pa je seveda treba prišteti davke, kot jih zahteva posamezna država. Izdelali bodo le 75 primerkov, prav vsi pa bodo imeli volan na levi, čeprav bo avto nastal na Otoku. Vsi so tudi že prodani, prvi kupci pa lahko prevzem pričakujejo septembra.
Pogonski agregat iz 'osnovnega' modela Senna je štirilitrski osemvaljnik z dvema turbinskima polnilnikoma, ki so mu za različico GTR moč dvignili za 25 'konjev' in zdaj znaša 607 kilovatov ali 814 'konjev'. Navor je nespremenjen pri 800 njutonmetrih.
Za dirkaško različico so razširili sprednji kolotek. Spredaj so zajetnejši aerodinamični dodatki, drugačna pa sta tudi zadnji difuzor in namestitev zadnjega aktivnega spojlerja. Vse to pomeni, da avtomobil k tlom po zaslugi zraka lahko potiska kar 1.000 kilogramov, kar je 200 kilogramov več kot pri bolj civilizirani različici Senna. Pri zaviranju bo voznik lahko občutil težnostni pospešek kar 3 g.
Pri McLarnu zatrjujejo, da bo GTR pospeševal odločneje kot McLaren Senna, vendar še niso razkrili številk. Običajni model Senna 100 kilometrov na uro doseže v 2,8, 200 kilometrov na uro pa v 6,8 sekunde.
Ker se McLarnovim razvojnim inženirjem ni bilo treba ukvarjati z varnostnimi predpisi v povezavi s pešci, so lahko pridelali tistih dodatnih 200 kilogramov potiska k tlom. Nekoliko so preoblikovali karoserijske linije, dodali zajeten podaljšek sprednjega odbijača ter privili zadnji difuzor, ki se ga ne bi sramovali niti dirkalniki razreda GTE v Le Mansu. Vse to pomeni, da McLaren Senno GTR k tlom pritiska kar 400 kg več kot model P1 GTR.
Da avtomobil sile, ki posledično nastajajo, sploh lahko prenese, so vgradili dodelana dvojna trikotna vodila in Pirellijeve gume brez profila. Monokok je še vedno iz ogljikovih vlaken, toda GTR je 10 kilogramov lažji kot Senna, saj tehta le 1.198 kilogramov. Težo so znižali, ko so odstranili zračne blazine, ročno zavoro in izpušne lonce ter ponekod uporabili pleksisteklo.
Senna GTR je še bolj dirkaško orientiran model kot P1 GTR, na McLarnovi testni stezi pa je po besedah inženirjev to najhitrejši zaprt avto (torej avto s streho) vseh časov. Boljši čas naj bi dosegel le dirkalnik F1.
Prvi McLaren z oznako GTR je bil legendarni F1 GTR, zmagovalni dirkalnik 24-urne dirke v Le Mansu leta 1995. Njegov mlajši brat, McLaren Senna GTR, bo po besedah svojih stvariteljev zagotavljal zmogljivosti na ravni Aston Martina Valkyrie in Mercedesovega Project One, vendar za pol manj denarja. Ugodno, mar ne?