Mercedes-Benz je v ZDA na dogodku »Monterey Car Week« predstavil novega AMG GT. Navzven ohranja prepoznavno podobo, a se kot celota od predhodnika razlikuje po eni bistveni lastnosti ...
Na srečo se ta ne skriva pod motornim pokrovom, kjer so pri Mercedesovem športnem oddelku AMG ostali zvesti tradiciji in ga opremili z bencinskim V8 motorjem. Mercedes-AMG GT bo na voljo v dveh različicah, 63 in 55.
V obeh primerih gre za praktično enak motor s prostornino štirih litrov in dvema turbinskima polnilnikoma, ki v prvem razvijeta 430 kilovatov (585 KM), v drugem pa 350 kilovatov (476 KM) moči. V obeh primerih se moč prenaša na vsa štiri kolesa, za to pa poskrbi 4Matic+ v kombinaciji z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Za zdaj je torej na voljo z dvema motorjema, govori pa se tudi šibkejšem GT 43, ki bi najbrž tudi izgubil kakšen valj in pa priključnohibridni različici.
Glavno spremembo najdemo v notranjosti, kjer si GT še bolj želi konkurirati Porscheju 911. V luči večje uporabnosti je namreč dobil dva (zasilna) sedeža in je tako postal coupe 2+2. Koliko prostora bo na zadnjih dveh sedežih, je težko reči, a če sodimo po konkurentu iz Stuttgarta, lahko beseda »zasilna« zlahka vzamemo iz oklepajev in narekovajev.
Glede na to, da si z njim deli levji delež tehnike, tudi navzven težko skrije tesno sorodstvo z modelom SL. Mnogi so dejali, da bo šlo v primeru GT zgolj za SL s trdo streho, a so inženirji v Affalterbachu poskrbeli, da gre vseeno za čistokrvnega športnika, ki bolj kot na udobje stavi na vozne lastnosti.
Preberite še: Lamborghini Lanzador: prvi električni bik ali vesoljska ladja za vsak dan
BONUS VIDEO: Spoznajte Mercedesovo prestižno limuzino, oblikovano pod vodstvom slovenskega mojstra Roberta Lešnika