Limuzina (kombijevska različica, ki se ne bo več imenovala 'T', pride na trge jeseni), ki je še vedno 'srce' te blagovne znamke, vsebuje precej več novih tehnologij od predhodnice, večina pa spada pod varnostno poglavje.
Cenovno se uvršča nekaj odstotkov (od štiri do šest, odvisno od različice) nad glavna tekmeca (serija 5 in A6), stane pa od 44.400 evrov. Za ta denar ponujajo model E 220 CDI BlueEFFICIENCY, najdražji po ceniku pa je s 74.760 evri E 500 4Matic. Za boljša paketa opreme je treba doplačati: Elegance stane 2.277 evrov, Avantgarde pa 3.983 evrov oziroma 1.713 evrov pri različicah E 500. Poleg tega ponujajo tudi pakete AMG, Exklusiv in paket udobnih posamičnih sedežev. Za novega E trdijo, da je »najboljša limuzina v višjem segmentu do danes«, 11 pogonskim različicam pa se bo še letos jeseni pridružilo nekaj novih, predvsem manjših po moči in prostornini. (VK)
Foto: Mercedes-Benz