Mercedes-Benz bo 7. septembra na salonu IAA Mobility 2025 v Münchnu razkril povsem novi GLC z oznako EQ Technology, ki bo kot prvi serijski model znamke predstavil naslednjo fazo oblikovalske filozofije "Sensual Purity".
Medtem ko zunanjost napoveduje novo prepoznavno podobo sprednje maske, je največja pozornost usmerjena v notranjost, kjer je glavno vlogo prevzel na novo zasnovani MBUX Hyperscreen.
Gre za največji zaslon, kar jih je Mercedes-Benz do zdaj vgradil v svoja vozila – meri kar 99,3 centimetra (39,1 palca) v širino in se brez prekinitev razteza od enega do drugega A-stebrička. Novi zaslon s tehnologijo matrične osvetlitve ozadja in območnim zatemnjevanjem prinaša vrhunsko jasnost in kontrast, saj več kot 1.000 individualnih LED svetil uravnava svetlost glede na vsebino. Patentirana rešitev omogoča, da se hkrati prilagajata dve območji prikaza, kar zmanjšuje moteče dejavnike in izboljšuje udobje med vožnjo.
Notranjost novega GLC združuje digitalne inovacije in minimalističen oblikovalski pristop. Enovit dekorativni elementpovezuje armaturno ploščo in sredinsko konzolo, ob tem pa ambientalna osvetlitev nežno poudarja linije. V konzoli je prostor za brezžično hitro polnjenje pametnih telefonov, nameščeni so ločeni držali za pijačo, nov kontrolni pas z gumbi pa ohranja osnovne funkcije vedno pri roki. Prezračevalne reže s kovinskim videzom in interaktivna osvetlitev, ki se ob prilagajanju klime začasno spremeni, dodatno krepijo sodobno tehnološko vzdušje.
Posebno poglavje predstavljajo visokoločljive ambientalne teme, ki jih lahko uporabnik izbere kot ozadje zaslona. Razpon sega od hladnih do toplih, od umirjenih do izrazitih in od tehničnih do čustvenih. Barvni toni instrumentne plošče, upravljalnih elementov in ambientalne osvetlitve se prilagajajo izbrani temi, kar omogoča ustvarjanje povsem osebnega ambienta. S tem se fizični in digitalni svet v vozilu naravno prepletata prek novega operacijskega sistema MB.OS.
Mercedes-Benz tako z novim GLC jasno nakazuje smer prihodnosti – kombinacijo napredne digitalne uporabniške izkušnje in razkošnega oblikovanja, ki voznikom in potnikom pričara občutek domačnosti in varnosti, po katerem je znamka znana. Novi model bo eden ključnih mejnikov pri prehodu znamke v popolnoma električno prihodnost.
Novo na Metroplay: Podkast o vinu: Iz trte izlito I Katja Šuklje Antalick: "Vinogradništvo in vinarstvo je strast, ki jo je treba deliti"