Pri podjetju je bil skoraj 30 let.
Mercedes-Benz je tik pred koncem leta razkril širok nabor kadrovskih sprememb, s katerimi bo v letu 2026 prevetril vrh podjetja. Največ pozornosti zbuja odhod dolgoletnega prvega moža oblikovanja Gordena Wagenerja, ob njem pa se menja tudi več vodilnih imen na tehničnih in operativnih položajih.
Slovo oblikovalca, ki je zaznamoval znamko
Gorden Wagener bo Mercedes-Benz zapustil 31. januarja, s čimer se končuje skoraj tri desetletja dolgo obdobje, v katerem je močno vplival na videz avtomobilov iz Stuttgarta. Daimlerju se je pridružil leta 1997, po izobraževanju v Nemčiji in Veliki Britaniji ter oblikovalskih izkušnjah pri več konkurenčnih proizvajalcih. Leta 2008 mu je takratni izvršni direktor Dieter Zetsche zaupal vodenje celotnega oblikovalskega oddelka, ki danes deluje na več celinah in združuje več sto zaposlenih.
Wagener je v ospredje postavil filozofijo »čutne čistosti«, s katero je želel združiti eleganco, tehnologijo in čustva. Po njegovem razumevanju naj bi avtomobil s svojo obliko izražal pogled v prihodnost, kar je v preteklih letih močno zaznamovalo tudi Mercedesovo električno družino.
Električni modeli kot vir kritik
Prav oblikovanje električnih modelov pa je postalo najbolj sporno poglavje njegove zapuščine. Modela EQS in EQE sta zaradi poudarka na aerodinamiki dobila mehko, zaobljeno silhueto, ki pri kupcih ni naletela na soglasno odobravanje. Del javnosti je menil, da so avtomobili izgubili značaj, kritiki pa so opozarjali tudi na vse večjo podobnost med posameznimi modeli znamke.
V vodstvu podjetja naj bi se zato v zadnjem času okrepila želja po bolj izrazni in prepoznavni oblikovni smeri, kar se že odraža pri prihajajočih modelih, kjer naj bi Mercedes znova poudaril klasične oblikovne poteze iz preteklosti.
Wagener je v zadnjih letih nase opozarjal tudi z nekaterimi javnimi nastopi, ki niso vedno naleteli na odobravanje, a je podjetje ob njegovem odhodu poudarilo, da gre za odločitev na njegovo pobudo in ob soglasju obeh strani.
Naslednik iz vrst AMG-ja
Mesto vodje oblikovanja bo 1. februarja prevzel Bastian Baudy, dosedanji odgovorni za oblikovanje pri Mercedes-AMG. V podjetju ga poznajo kot oblikovalca, ki je sodeloval pri razvoju ključnih serijskih modelov in hkrati poskrbel za jasno identiteto športne podznamke. Njegovo imenovanje nakazuje premik k bolj poudarjenemu značaju in dinamiki oblikovanja.
Menjave tudi na drugih položajih
Kadrovske spremembe se ne ustavljajo pri oblikovanju. Yanni von Roy-Jiang bo prevzel področje nabave in kakovosti dobaviteljev, medtem ko bo njegovo dosedanjo funkcijo v oskrbni verigi prevzela Stefanie Choritz. Podjetje bo zapustil tudi Torsten Eder, vodja razvoja elektrificiranih pogonov, ki ga bo nasledil Joerg Bartels. Na čelo skupnega podjetja Beijing Benz Automotive bo imenovan Jens Buehler, novo odgovornost za področje karoserije in varnosti pa bo prevzela Rosa Maria Conde Diez.
Z napovedanimi spremembami Mercedes-Benz jasno sporoča, da želi v prihodnjih letih preoblikovati notranjo strukturo podjetja ter hkrati prilagoditi oblikovno in tehnološko usmeritev novim razmeram na avtomobilskem trgu.

