Mercedes-Benz je predstavil novo generacijo svojega športnega terenca razreda M, ki jo je močno zlikal.
Najbolj menda blesti s porabo goriva, ki je povprečno kar 25 odstotkov manjša kot prej. Manjši so seveda tudi izpusti škodljivih snovi v ozračje. Izstopa različica ML 250 BlueTEC 4Matic z 2,1-litrskim dizelskim štirivaljnikom z močjo 150 kW, ki porabi šest litrov goriva na sto kilometrov in v zrak izpusti le 158 g ogljikovega dioksida na prevoženi kilometer, kar je za 28 manj od dosedanjega trilitrskega motorja V6.
Dizelsko paleto zastopa še ML 350 BlueTEC 4Matic s prenovljenim trilitrskim motorjem V6 največje moči 190 kW, ki ob 20 kW več moči porabi 24 odstotkov manj goriva, bencinsko pa ML 350 4Matic BlueEfficiency s 3,5-litrskim motorjem V6 največje moči 225 kW, pri katerem prihranki goriva glede na predhodnika znašajo natanko eno četrtino. Vsi motorji delujejo v kombinaciji z novim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom 7G-Tronic Plus in štirikolesnim pogonom 4Matic. Dizelska ustrezata tudi okoljskim merilom Euro6, k čemur pripomoreta serijski sistem ECO start/stop in ugoden količnik zračnega upora 0,32.
Nova generacija razreda M je opremljena tudi s samodejnim sistemom prilagajanja podvozja vožnji in podlagi Airmatic ter z novim paketom On&Offroad s sedmimi različnimi nastavitvami prenosa motorne moči na podlago. V notranjosti je med drugim na voljo tudi vmesnik za brezžični dostop do spleta.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del