Kultni nemški avtomobilistični velikan se spopada z izzivi sodobnega časa.
Mercedes-Benz je nepričakovano obrnil svojo poslovno strategijo, ki je v zadnjih letih temeljila na prodaji izključno vrhunskih, visoko opremljenih modelov. Med pandemijo je izvršni direktor Ola Källenius verjel, da bodo kupci raje izbirali najdražje različice vozil, kot je EQS z vso dodatno opremo. Takrat se je to zdelo uspešno, a predvsem zaradi umetno ustvarjenega povpraševanja, ki ga je povzročila kriza s polprevodniki.
Zdaj se razmere spreminjajo. Po poročanju Handelsblatta beseda "luksuz" znotraj podjetja ni več priljubljena, saj se želi znamka znova približati širšemu krogu kupcev. Čeprav ostaja načelo "marža pred količino", bo Mercedes znova iskal ravnotežje med številom prodanih vozil in cenami, da bi ohranil stabilno proizvodnjo.
Trenutno je vstopni model CLA ocenjen na več kot 50.000 evrov, kar omejuje dostopnost znamke. Notranji viri nakazujejo, da bo podjetje morda moralo razmisliti o cenejših modelih, če se nova paleta vozil, usmerjena v najvišji segment, ne bo izkazala za prodajno uspešno. V skrajnem primeru bi Mercedes lahko posegel po popustih, čeprav se temu želi izogniti.
Ta preobrat v strategiji kaže, da bo nemški proizvajalec moral iskati nove poti za ohranjanje prodajne rasti in tržnega deleža, hkrati pa ohraniti prestiž, po katerem je prepoznaven.