Potem, ko je lani na ceste sveta zapeljal novi rod razreda E z limuzinsko karoserijo, so zdaj slovenskim kupcem v ponudbi še tri dopolnila, dve karavanski različici ter kupe.
Razred E pomeni Mercedesovo klasično ponudbo, ki je tudi najdlje na trgu – prvič so te vrste avtomobil ponudili že leta 1953. Od tedaj se je sicer avtomobilska tehnika že močno spremenila in prav razred E je bil tisti, ki je na trg vpeljal marsikatero novost. Tudi model T, kot Stuttgartčani imenujejo karavansko različico, je že dolgo v njihovem prodajnem programu. V najnovejši izdaji ohranja pomembno prednost, ponuja največ prtljažnega prostora – od 640 do 1.820 litrov prostornine v zadku. Mercedes trdi, da gre za najinteligentnejši karavan doslej, opremljen z vsemi elektronskimi pripomočki za varnost in udobje, ki so ta trenutek pri znamki Mercedes sploh na voljo. Kot novost ponujajo tudi elektronski pripomoček za samodejno izravnavo smeri vožnje ob bočnem vetru.
Razred E model T ima le eno izbiro menjalnika, le devetstopenjski samodejni G-Tronic, a zato širok nabor motornih različic, med njimi je tudi povsem novo razvit štirivaljni vrstni turbodizel z oznako E 220 d. Ta sicer dvolitrski motor zmore kar 195 'konj'. Sicer pa so na voljo še E 200 d (150 'konj') ter E 350 d (258 'konj') pri dizelskih in E 200 (184 'konj'), E 250 (211 'konj'), E 400 4matic (333 'konj') in E 43 4matic (401 'konj').
Z za 3,9 cm višjo razdaljo med spodnjim delom karoserije in cesto se ponaša različica All-Terrain. Ta ima serijsko še nekaj dodatkov, ki so pri drugih E-jevih karavanskih za doplačilo – zračno vzmetenje, na primer, ali pa jih sploh ni mogoče dobiti – poseben terenski vozni program, različni dodatki na maski ali zaščitni robovi karoserije s prevlekami robov blatnikov. Zanj je za zdaj na voljo le ena motorna različica (E 220 d).
E – Coupe v povsem novi obleki
Hkrati bodo kupci Mercedesov lahko izbrali tudi kupejevsko različico. Ta je v primerjavi s predhodnikom precej pridobila v vseh smereh velikosti karoserije, a je postala bolj všečna in prepričljiva ob temeljitem oblikovalskem pristopu pod vodstvo slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika, ki pri Mercedesu skrbi za oblikovanje zunanjosti vseh osebnih avtomobilov. Novi kupe postreže z videzom, ki poudarja skladnost oblike, uresničene z upoštevanjem najnovejših oblikovalskih smernic ter poenostavljenih potez in linij. Notranjost je zdaj večja in omogoča udobje za štiri potnike, precej pa je posodobljena tudi druga oprema v notranjosti. Kupe bo na voljo s štirimi različnimi motorji, kot E 220 d ali pa kot E 200, E 300 (245 'konj') ali E 400 4matic.
Cene – od 50.000 evrov
Cenovno so nove različice razreda E na voljo za tiste, ki so pripravljeni za tak avtomobil odšteti več kot petdeset tisočakov. Osnovni bencinski E 200 stane dobrih 51 tisočakov, najcenejši dizelski, E 200 d T, je z malenkostno nižjo ceno – dobite ga za manj kot 50.000 evrov. E 220 d 4matic All-Terrain dobite za najmanj 60.350 evrov.
Za E Coupe z oznako E 220 d je treba odšteti vsaj dobrih 53 tisoč evrov, malenkost dražji je osnovni bencinski kupe z oznako E 200.
Prodajni načrti se višajo
S prihodom novega rodu so pri slovenskem uvozniku, Autocommercu, zvišali prodajne načrte. Že lani so tako prodali kar 87 primerkov E, letos zaradi širitve ponudbe načrtujejo prodajo kar 140 primerkov petih različic razreda E. Septembra se bo namreč vsem dosedanjim karoserijskim različicam pridružil še kabriolet. (TP)
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del