Mercedes-Benz je predstavil novi kupe razreda E, ki veliko povzema po limuzini, a vtisu v vožnji dodaja tudi samosvoj slog.
Tehnično osnovo ter varnostno in info-razvedrilnostno elektronikov vključno z veliki zasloni v notranjosti si deli z limuzino in karavanom razreda E, dodaja pa jima čistejše kupejevske oblikovne in slogovne lastnosti, ki jih v veliki meri povzema po kupejih razredov C in S. Do izraza pridejo predvsem prednji del, kjer izstopata nizka maska hladilnika z integrirano Mercedesovo zvezdo in dolg pokrov motorja s poudarjenima izboklinama, bočne šipe pa so seveda brez okvirjev. Karakteristične so tudi nizke zadnje luči z led tehnologijo in kristalno optiko, ki naj bi posnemala blišč reakcijskega motorja, v kombinaciji z žarometi LED MULTIBEAM pa lahko osvetlijo tudi okolico avtomobila in vozniku olajšajo vstopanje vanj.
Z merami 4,826 x 1,860 x 1,430 metra je novi kupe razreda E precej večji od predhodnika, širši pa so tudi koloteki, kar pripomore k boljšim voznim lastnostim. Več prostora je seveda tudi za potnike. Kot pravijo pri Daimlerju, se lahko v njihovem novem kupeju udobno peljejo štirje odrasli. Udobje in vozne lastnosti lahko za doplačilo poveča tudi dinamično vzmetenje, kupe razreda E pa je sicer postavljen 15 milimetrov niže od limuzine.
Pod motornim pokrovom bodo v začetku en dizelski ali trije bencinski motorji v razponu moči med 184 in 333 'konji', seveda pa lahko kmalu pričakujemo širitev ponudbe, predvsem v območje oddelka AMG. Pri Daimlerju sicer izpostavljajo predvsem novi 194-'konjski' turbodizelski motor E 220 d s kombinacijo aluminijastih bloka in glave ter jeklenih batov z nanosom Nanoslide za zmanjševanje trenja, ki porabi štiri litre dizla na sto kilometrov in v zrak izpusti 106 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji