Mercedes razreda E nadaljuje z elegantno pojavo, široko, elektrificirano pogonsko ponudbo in kupom tehnologije.
Ob trendovskem in električno gnanem EQE Mercedes še vedno ohranja tudi bolj tradicionalno limuzino (in kombi), ki je kljub temu elektrificirana in napolnjena s tehnologijo. Od dizelskega štirivaljnika (150 kilovatov) do priključnih hibridov s 95 kilovati moči električnega motorja - tako bencinskih kot dizelskih.
Ti imajo baterijo zmogljivosti 25,4 kilovatne ure in od 110 do 118 kilometrov električnega dosega, v dodatni opremi pa je tudi polnilnik za polnjenje z enosmernim tokom (55 kW), s čimer se baterija do 100 odstotkov napolni v 30 minutah. V ponudbi ostajata tudi dizelski (E 450 d 4MATIC; 270 kilovatov) in bencinski šestvaljnik (E 400 4MATIC; 280 kilovatov moči; 4,7 sekunde do 100 kilometrov na uro). Vsi motorji, ki niso v priključno hibridnem pogonu, so blago hibridizirani (pomoč 17 kilovatov in 200 njutonmetrov navora).
Novi E v primerjavi z EQE še vedno nastopa zelo samozavestno in še vedno s ponosom nosi tudi krom, ki je zadnja leta padel v nemilost trendov. Kupci lahko denimo izbirajo med klasično masko (ki je lahko osvetljena) s samostoječo zvezdo na pokrovu motorja v opremi Exclusive ali pa sodobnejšo izvedbo z veliko zvezdo na nosu v opremi AMG-Line.
Notranjost se na tradicijo manj požvižga. Osrednjemu vodoravnemu zaslonu v izmeri 14,4 palca je mogoče dodati razširitev za sovoznika v obliki superscreena. Nad zaslonom je videokonferenčna kamera, s katero lahko naredite tudi kak selfi. Sestavljate lahko svoje rutine - scenarije, ki povezujejo funkcije avtomobila z različnimi pogoji. Denimo masaža sedeža vsak dan ob odhodu iz službe ali vklop gretja sedežev pod določeno temperaturo, usmerjanje zračnikov, ki so motorizirani.
Rutine je mogoče prepustiti tudi umetni inteligenci, ki prepoznava vaše navade. Med dodatno opremo so sicer še zanimive digitalne luči s funkcijo projekcije (serijski žarometi so v LED tehniki) in na primer avtomatizirano parkiranje v določenih garažnih hišah (za zdaj le manjše število v Nemčiji).
Moram reči, da je izza armaturne plošče, ki je tako napolnjena s tehnologijo, sedaj kar nenavadno slišati klen zvok dizelskega štirivaljnika. Pri uvozniku vseeno pričakujejo, da bo vstopni dizel (E 220 d) še naprej prva izbira - z začetno ceno 69.900 evrov. Bencinska ponudba se začne pri 67.890 evrih za E 200. Ponudba priključnih hibridov se začne pri E 300 e za 75.990 evrov, medtem ko je najdražji model na ceniku E 400 e 4MATIC za 82.790 evrov.
Obenem se že začenja tudi prodaja kombi različice, ki bo dražja za dva tisočaka. Za letos imajo predvideno prodajo 35 limuzin in desetih kombijev.
Preberite še: Novi Kodiaq v znamenju presežkov
BONUS VIDEO: Avantgarden, odštekan in udoben: DS 7 izstopa med modernimi SUV-ji
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj