Mercedes-Benz je po B-ju prenovil tudi razred A. Inženirji so se posvetili tako tri- kot tudi petvratni različici, na prednji del so postavili nove luči, spremenili prednji odbijač, povečali spodnjo režo, dotaknili pa so se tudi maske.
Različica Avantgarde ima povsem samosvoj prednji odbijač in nova 16-palčna lahka platišča (enaka ima tudi Elegance), medtem ko A-ji z začetka ponudbe stojijo na 15-palčnih. Ohišja povečanih ogledalc so pobarvana v barvo karoserije, enako je z vratnimi kljukami, spremembe pa so tudi na zadku, kjer so nov odbijač in drugačne zadnje luči. V notranjosti je manj sprememb: sredinska konzola ima večji predal in nov videz, na armaturni plošči je dodan element iz diagonalno brušenega aluminija, nov pa je še sistem Audio 50 APS. Tudi razred A je dosegel Mercedesov varčni program BlueEfficiency (gume z manjšim kotalnim uporom, boljša aerodinamika, manjša teža, za deset milimetrov znižano podvozje): A 160 CDI porabi za osem odstotkov manj goriva, in sicer le 4, 5 litra.
Tako kot B je tudi A dobil varčevalni sistem Eco Start/Stop, ki samodejno ugaša motor, ko stojimo na križiščih, in ga ponovno samodejno zažene, ko želimo speljati. S tem sistemom so opremili bencinska A 150 BlueEffi ciency in A 170 BlueEfficiency ter dosegli nekajodstotni prihranek goriva. Kako dobro preizkušen je sistem, ki smo ga pri Avto magazinu preizkusili z novim Smartom ForTwo, priča dejstvo, da so Mercedesovi vozniki s 175 testnimi avtomobili prevozili več kot 1, 2 milijona kilometrov. Po B-ju je tudi A dobil samodejnega parkirnega pomočnika, ki parkira povsem sam, voznik mora le nadzorovati plin in zavoro.
Foto: Mercedes-Benz
Novo na Metroplay: Gojmir Lešnjak - Gojc o svoji dolgi in bogati karieri