Le nekaj tednov po premieri osveženih limuzine in kombija razreda C je Daimler pripravil osvežitev njunih dvovratnih različic kabrioleta in kupeja.
Osvežitev obsega naostritev oblikovnih linij s standardnimi žarometi v tehniki LED s prilagodljivim svetlobnim snopom in razširjeno barvno paleto. V notranjosti so kupci dobili možnost vgradnje digitalnih merilnikov v kombinaciji z 48 različicami ambientalne osvetlitve, mogoča pa je tudi uporaba pametnega telefona v vlogi ključa s povezavo NFC. Nabor varnostnih in asistenčnih pripomočkov je prevzet od razreda S, podvozje pa je na voljo z dinamičnim nadzorom nagibanja karoserije.
Osvežen je tudi nabor motorjev, ki nekateri delujejo v kombinaciji z 48-voltno električno napetostjo. Na začetku bosta na voljo dva. V kupejevski in kabrioletni karoserijski različici Mercedesa-Benza C 200 (in C200 4Matic) bo na začetku deloval 1,5-litrski turbobencinski motor z močjo 184 'konjev', ki mu bo z dodatnimi 14 'konji' po potrebi pomagal 48-voltni starter-alternator v vlogi blagega hibrida EQ Boost. Pozneje pride še dvolitrska različica. V Mercedesu-Benzu C 220 d kupe in kabriolet bo deloval prav tako nov dvolitrski turbodizelski motor, ki je z močjo 194 'konjev' za 24 'konjev' močnejši od predhodnika, hkrati pa porabi manj goriva.
Osvežena sta tudi kupe in kabriolet Mercedesa-AMG C43, ki so mu inženirji precej izboljšali vozno dinamiko, poganja pa ga trilitrski motor V6, ki razvija moč 390 'konjev', kar je dobrih 23 'konjev' več kot do zdaj. Kupe tako do 100 kilometrov na uro pospeši v 4,7, kabriolet pa v 4,8 sekunde.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del