Videz električnega Mercedesa EQS kupcev ni posebej navdušil, vodja oblikovanja pri Mercedesu pa je ponudil nekaj pojasnil, zakaj ta model nikoli zares ni zaživel.
Gorden Wagener je priznal, da je bil Mercedes EQS predstavljen 10 let prezgodaj, saj naj bi bil preprosto preveč futurističen za svoj čas. A po štirih letih na trgu se javna percepcija ni bistveno spremenila.
Ljudje še vedno niso navdušeni nad oblikovalskim jezikom, ki se uporablja v celotni liniji EQ. Wagener pojasnjuje, da EQS ni uspel pritegniti kupcev S-razreda, saj gre za "povsem drugačen avtomobil", ki ni bil razvit kot luksuzna limuzina z dolgo motorno masko in poudarkom na udobju za voznika, kot je to običajno za vodilni model znamke. Zdaj priznava, da bi morali vozilo na trg postaviti drugače – "bolj kot futuristični CLS, kupe razreda S ali kaj podobnega".
Mercedes je že priznal, da se je iz teh napak nekaj naučil. Trenutno dela na enotnem oblikovalskem jeziku za modele z motorji na notranje zgorevanje in električne modele. Naslednja generacija razreda S bo tako ponudila tudi brezemisijsko različico, ki bo nadomestila EQS. Oblika v slogu jajčaste silhuete se poslavlja, čeprav preobrat ne bo takojšen. Trenutna generacija razreda S bo prenovljena leta 2026, njen naslednik pa verjetno ne bo prispel pred koncem desetletja.
Medtem pa je Mercedesova odločitev, da združi modele z različnimi pogoni, že razvidna v celotni ponudbi. Novi električni GLC tako ne bo imenovan EQC, saj podjetje postopoma opušča ločeno linijo EQ. To je jasen znak, da Mercedes sledi strategiji BMW-ja, ki ponuja različne pogonske sklope znotraj ene modelne družine.
Wagener je sicer v preteklosti branil oblikovalski pristop linije EQ in ga opisal kot "namenoma ustvarjenega in zelo naprednega". Trdil je, da nizko povpraševanje po EQS-u ni nujno posledica njegovega videza, temveč načina, kako kupci nasploh dojemajo električna vozila: "Ena izmed težav električnih vozil je v percepciji kupcev. Ti jih vidijo kot elektronske naprave. Avtomobili z motorji na notranje zgorevanje pa se še vedno dojemajo kot prestižna ročna ura – nekaj trajnejšega."
Mercedes je že poskušal EQS narediti bolj podoben razredu S z drugačno prednjo masko. Pripravlja se tudi nova prenova modela, z motivom trikrake zvezde, integrirane v žaromete. Ta prihodnja osvežitev nakazuje, da bo EQS v ponudbi ostal še vsaj nekaj let, kar je razumljivo, saj električna različica razreda S pred letom 2030 ni pričakovana.