Mercedes predstavil novi razred E

14. 12. 2012
Deli

Mercedes se želi z novincem zadržati v vrhu poslovnih limuzin.

Oblika

Oblikovno pri Mercedesu niso veliko tvegali, osnovna oblika ostaja prepoznavna. Več sprememb je na prednjem in zadnjem delu avtomobila, nove so luči in odbijača. Sploh prednji del avtomobila deluje zelo všečno. Pri Mercedesu so se poslovili od ostrih linij, tako je prijetno zaobljen že pokrov motorja, ki se stilsko zliva z odbijačem. Ta je agresiven, a hkrati oblikovno prijazen, elegantno sovpadajo povsem novi žarometi, ki so doplačilno lahko tudi povsem diodni. Prvič doslej je razred E na voljo z dvema različnima prednjima deloma: v serijski različici in opremi Elegance je opremljen s klasično masko in z zvezdo na pokrovu motorja, v različici Avantgarde pa je maska veliko bolj agresivna, zvezda pa je precej večja in pomaknjena na sredino maske.

Notranjost

Mercedes-Benz razred E

Manj sprememb je bila deležna notranjost, kar pa ne pomeni, da je ostala enaka. Osvežena je ravno toliko, da, vsaj na prvi pogled, deluje sveže in manj robustno. Največ sprememb je zaznati na sredinski konzoli in pa na instrumentni plošči, kjer so zdaj merilniki razdeljeni na tri enote.

Asistenčni sistemi

Kot trdijo pri Mercedesu, je povsem novih ali optimiziranih kar enajst asistenčnih sistemov. Ob številnih že znanih, je novost Brake assist system Bas plus z Junction Assist, ki lahko v križišču zazna tako avtomobile kot pešce, ki vozijo oziroma hodijo prečno mimo avtomobila; Pre-Safe Brake sistem pa lahko zazna pešce in samodejno zavira (vse do hitrosti 50 km/h) ter tako prepreči oziroma zmanjša posledice morebitnega trčenja. Taisti sistem reagira tudi na vozila spredaj, voznika najprej opozarja zvočno in svetlobno, v primeru neodzivnosti voznika pa seveda tudi zavira.

Motorji

Mercedes-Benz razred E

Povsem prevetreni in optimizirani so motorji. Prav vsi so že serijsko opremljeni s sistemom start/stop. Na bencinski strani bo mogoče izbirati med dvema štirivaljnima (184 in 211 'konj'), tremi šestvaljnimi (od 252 do 333 'konj') in enim osemvaljnim motorjem (408 'konj').  Pestra je tudi dizelska paleta. Tvorijo jo trije štirivaljniki (od 136 do 204 'konje'), dva šestvaljnika (231 in 252 'konj'), novi Mercedes-Benz razreda E pa bo na voljo tudi s kombinacijo štirivaljnega turbodizelskega in elektro motorja, torej kot hibrid (205 in 26 'konj').

Menjalnika

V novem razredu E bosta na voljo dva menjalnika. Šeststopenjski ročni in prenovljeni, sedemstopenjski samodejni 7G-Tronic Plus, z možnostjo sekvenčnega prestavljanja. Novost je kratkotrajni M (ročni) način prestavljanja, ki se vključi samodejno takoj, ko voznik ročno prestavi, po nekaj trenutkih pa se menjalnik samodejno vrne v Auto (samodejni) način prestavljanja. Ob zagotavljanju ugodnejše vožnje je takšno ravnanje menjalnika seveda tudi učinkovitejše in zagotavlja še manjšo porabo goriva. 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol