Potem ko smo pri nas že precej dobro spoznali novega Mercedes-Benza razreda A, je Daimler na avtomobilskem salonu v Šanghaju predstavil na njegovi osnovi razvito štirivratno limuzino. Imenuje se Mercedes-Benz razred A L Sport Sedan in je namenjena le kitajskemu trgu.
V primerjavi z evropsko kombilimuzino ima limuzina razreda A za šest centimetrov daljšo medosno razdaljo, kar se seveda najbolj kaže v prostornosti njegove potniške kabine, predvsem s poudarkom na zadnjih sedežih. Kot je napovedala že študija Concept A Sedan, ki smo jo lani videli na avtomobilskem salonu v Šanghaju, ima tudi serijska limuzina razreda A kratke previse in kratek zadek, kar gotovo pripomore k vtisu športnosti. Ureditev notranjosti je sicer enaka kot v kombilimuzini, vključno z infozabavno elektroniko, ki izhaja iz večjih modelov znamke.
Limuzina bo sprva na voljo z 1,33-litrskim bencinskim štirivaljnikom z možnostjo izključevanja valjev, ki bo razvijal moč 100 ali 120 kilovatov, pozneje pa tudi z dvolitrskim štirivaljnikom, ki bo za kitajski trg razvil 140 kilovatov. Oba bosta serijsko delovala v kombinaciji z dvosklopčnim menjalnikom 7G-DCT.
Daimler bo limuzino razreda A tudi izdeloval na Kitajskem, v tovarni Beijing Benz Automotive Co., Ltd (BBAC), ki jo je zgradil v sodelovanju s kitajskim partnerjem BAIC Motor in avtomobile izdeluje od leta 2005, od leta 2013 pa tudi motorje zanje. Daimler je leta 2017 več kot dve tretjini avtomobilov znamke Mercedes-Benz za kitajski trg izdelal na Kitajskem, trenutno pa več kot 11 tisoč zaposlenih v tovarni BBAC izdeluje limuzino razreda C s kratko in dolgo medosno razdaljo in športna terenca GLA in GLC.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"