Mercedes-benz razkril povsem novi 'baby' Mercedes.
Razred C je najbolje prodajani Mercedesov model. Samo za prejšnjo generacijo, ki so jo predstavili leta 2007 se je odločilo že več kot 2,4 milijona kupcev. Novi razred C, bo po prepričanju Mercedesovih strokovnjakov prepričal z čustveno in jasno obliko, z lepim številom tehnoloških inovacij, z visoko stopnjo serijske opremljenosti in seveda z varčnimi in čistimi motorji. Od predhodnika je daljši za 95 milimetrov, in 40 širši. Tudi medosna razdalja je za 80 milimetrov daljša, posledično je večji tudi prtljažnik, ki zdaj ponuja 480 litrov prtljažne prostornine. Po vzoru razreda E bo tudi C na voljo z dvema obrazoma, z zvezdo na pokrovu motorja ali z večjo na maski avtomobila. Prav tako so na voljo povsem diodne luči, serijske so še vedno halogenske H7.
Gledano v celoti, bo seveda novi razred C veliko naprednejši avtomobil od svoje predhodnika. Postavljal naj bi se tudi z najnižjo težo v svojem razredu, ki je posledica rabe lahkih materialov (skoraj 48 odstotkov bo aluminija), zato je v povprečju od predhodnika lažji za okoli 100 kilogramov.
Četrta generacija razreda C se ponaša tudi s povsem novim podvozjem. Spredaj je štirivodilna, zadaj pa petvodilna prema, celotno podvozje pa skrbi, da se novi razred C ponaša s precej boljšo lego in trakcijo. Hkrati bo novi razred C na voljo (doplačilno) tudi z zračnim vzmetenjem. Ta bo omogočal izbiro štirih možnosti vožnje (Comfort, ECO, Sport in Sport Plus) seveda pa bo seveda znal tudi sam poskrbeti in prilagajati višino avtomobila, še posebej na avtocestah, kjer bo z nižjo višino manjši tudi zračni upor in posledično poraba goriva.
Precej drugačna je tudi notranjost. Že na prvi pogled deluje bolj žlahtno, pri Mercedesu trdijo, da je na ravni večjih in prestižnejših avtomobilov. Opcijsko je na voljo 'head-up' zaslon (projiciranje na šipo), na sredinski konzoli je drsna ploščica občutljiva na dotik, po vzoru razreda A je na sredinski konzoli sedem- oziroma doplačilno 8,4palčni barvni zaslon.
Med ostalimi novostmi naj izpostavimo povsem nov 'pametni' prezračevalni sistem, ki bo ob pomoči GPS-a oziroma navigacijske naprave sam zaznal vožnjo skozi tunele in posledično prezračevanje preusmeril zgolj na notranje kroženje zraka, prav tako bo sovoznikov sedež opremljen s tipali, ki bodo zaznala, če je nanj pritrjen otroški sedež in posledično samodejno izključila delovanje zračnih blazin. Kot je že v navadi, bo razred C na voljo s tremi paketi opreme. Avantgarde bo bolj dinamično usmerjena, Exclusive prestižno, AMG pa seveda izžareva svoj športni karakter.
Na začetku bo razred C na voljo z enim dizelskim in dvema bencinskima motorjema, že kmalu pa se jim bodo pridružili novi: dizelska 1,6- 2,2-litrski (moči od 115 do 204 'konj') ter kar pet štirivaljnih bencinskih motorjev z močmi od 156 do 238 'konj'. Kasneje bo na voljo tudi bencinski šestvaljnik s 333 'konji'.
Znane so tudi že nemške cene. Za vstopni model C 180 (156 'konj') bo potrebnih 33.558 evrov, za C 200 (184 'konj') 36.414 in za C 220 BlueTEC (170 'konj') 38.675 evrov.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem