Kot je napovedal, je Daimler v Parizu predstavil novo generacijo razreda B, ki je po zgledu manjšega A izgubil nekaj enoprostorskega značaja, čeprav gre še vedno za razmeroma visok avtomobil, ter pridobil precej dinamičnosti in celo športnega duha.
Mercedes razreda B ostaja enoprostorec spodnjega srednjega razreda, a da bi ga ločili od tekmecev, so mu oblikovalci namenili precej razpotegnjeno karoserijo z medosno razdaljo 2,729 metra in kratkimi previsi. K dinamičnim razmerjem pripomorejo tudi nekoliko nižja strešna linija, kolesa dimenzij od 16 do 19 palcev in pokrov motorja, ki izhaja iz zajetne maske in se tekoče izteče v poševno vetrobransko steklo. Izstopajo tudi nizkoprofilni žarometi, ki že v osnovi ponujajo dnevne LED-luči, nadgraditi pa jih je mogoče vse do matričnih LED-žarometov.
Na zadku širino avtomobila poudarjajo dvodelne zadnje luči, odsevniki na odbijaču in črni spodnji del odbijača z videzom difuzorja in kromasto črto. Športni videz in praktične izboljšave aerodinamike zagotavljajo tudi krilce na zgornjem robu zadka in dve bočni krilci. Aerodinamikom je namreč uspelo razredu B zagotoviti količnik zračnega upora 0,24, s katerim so ga v primerjavi s prejšnjim modelom izboljšali za dobro stotinko.
Notranjost, v kateri voznik sedi 90 milimetrov više kot v razredu A, je, kot pravijo pri Daimlerju, enako avantgardna kot v razredu A, a z opazno drugačnim značajem. Armaturna plošča, na katero so prav tako vplivale oblike vojaških reaktivnih letal, je zasnovana bolj enotno, na njej pa izstopa enota digitalnega kokpita, ki jo lahko sestavljajo dva sedempalčna zaslona, kombinacija sedem- in 10,25-palčnega zaslona ali celo dveh 10,25-palčnih zaslonov. Na voljo je tudi projekcijski zaslon. Sedeži so precej ploski in namenjeni predvsem zagotavljanju udobja, notranja prostornost pa se približuje srednjemu avtomobilskemu razredu. Omenimo še prtljažnik: ta v osnovi meri 455 litrov, povečati pa ga je mogoče na 1.540 litrov. Kar se tiče opreme in povezljivosti, za Mercedes razreda B veljajo načeloma enaki podatki kot za razred A.
Motorjev bo sprva na voljo pet. Bencinsko vrsto bosta zastopala dva 1,33-litrska štirivaljnika z močmi 136 in 163 'konjev', dizelsko pa 1,5-litrski štirivaljnik z močjo 116 'konjev' in dvolitrska štirivaljnika z močmi 150 in 190 'konjev'.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj