Priznali so, da je bil načrt elektrifikacije preveč optimističen, zdaj v razvoj bencinskih motorjev vlagajo več, kot so načrtovali.
V intervjuju z nemškim medijem Wirtschaftswoche je predsednik upravnega odbora in izvršni direktor Mercedes-Benza, Ola Källenius, razkril številne zanimive informacije, ki vzbujajo optimizem v prihodnost motorjev z notranjim zgorevanjem. Pri Mercedesu bodo razvoju osebnih avtomobilov letos namenili kar 14 milijard evrov, in čeprav ni zaupal, kolikšen del proračuna je namenjen razvoju “visoko tehnološke zgorevalne tehnologije,” koliko pa elektrifikaciji in digitalizaciji, je priznal, da v motorje z notranjim zgorevanje vlagajo precej več denarja, kot so še pred kratkim načrtovali.
To sta zakrivila tako slaba prodaja električne ponudbe, kot tudi strožje emisijske zahteve uredb Euro 7 in China 7. Še pred tremi leti so pričakovali, da bo prodaja polno električnih ter priključnih hibridov predstavljala vsaj 50 odstotkov njihove celotne prodaje že leta 2025, zdaj so ta cilj že premaknili na leto 2030. Zato so potrebne velike investicije, da ključne motorje z notranjim zgorevanjem ohranijo pri življenju, saj bo po njihovih pričakovanjih to potrebno še vsaj do konca prihodnjega desetletja.
Izpostavil je predvsem višje razvojne stroške za osveženi razred S, ki naj bi bil predstavljen leta 2026, hkrati pa zanikal, da naj bi ustavili razvoj nove platforme za njegovo električno zamenjavo EQS. Enako velja tudi za osem načrtovanih tovarn baterij, le, da naj bi bile te pripravljene malo kasneje, kot so načrtovali.