MG-jev tekmec Renaultu 5 bo na ceste zapeljal do leta 2028, zasnovan pa bo v celoti v Veliki Britaniji.
Po poročanju britanskih medijev se bo model verjetno imenoval MG 2. Gre za električni avtomobil, ki bo umeščen pod obstoječi model MG 4 in bo predstavljal novi vstopni model v MG-jevo električno ponudbo.
Vodja MG UK, David Allison, je o tem modelu prvič govoril že lani, zdaj pa je na Festivalu hitrosti v Goodwoodu potrdil, da bo novi električni MG cenovno neposredno konkuriral modelom, kot je Renault 5, katerega izhodiščna cena znaša 22.995 funtov.
"Ena izmed prednosti MG-ja je bila vedno dostopnost, a v zadnjem času tega več nimamo. Zdaj so na trgu številne znamke in modeli, ki ciljajo na ta segment," je dejal Allison in dodal, da bo novi model cenovno čim bolj agresiven, saj bo v ospredju dostopnost.
Koncepti za novi avtomobil so že precej izpopolnjeni, kar pomeni, da bi se lahko testiranja pričela kmalu. Čeprav tehnične podrobnosti še niso znane, je verjetno, da bo novi MG temeljil na enaki modularni platformi SAIC kot MG 4.
Allison je prepričan, da je trg za majhne in cenovno dostopne električne avtomobile veliko večji, kot so sprva predvidevali.
"Renault 5 je dokazal, kako pomemben je ta segment. Vedno sem verjel, da bo to naslednji korak v razvoju trga EV, saj bo Evropa pri prehodu na elektriko morala najti cenovno vzdržne rešitve," je povedal.
Na vprašanje, kdaj bo model na voljo, je odgovoril: "Rad bi ga prodajal že zdaj, a žal ne gre vse tako hitro. Verjamem pa, da lahko proces pospešimo – MG je zelo učinkovit pri prehodu od skic do serijske proizvodnje."
Pri razvoju modela bo pomembno vlogo igral tudi britanski dizajnerski studio MG-ja v Londonu, prav tako pa tudi inženirski center v Longbridgu. Allison verjame, da mora biti avtomobil zasnovan v Evropi, saj ne bi uspel na kitajskem trgu: "Na azijskih trgih avtomobili pod segmentom C praktično ne obstajajo. Zato mora biti tak avto izrazito evropski po slogu in dimenzijah."
Model MG 2 naj bi imel velik potencial tudi na trgih, kjer MG še ni uspel, na primer v Italiji. "V Italiji je delež električnih vozil pod štirimi odstotki – razlog je v tem, da obstoječi EV-ji niso primerni za ozke italijanske ceste. A štirimetrski električni avto bi tam lahko bil velika uspešnica, in točno to je priložnost, ki jo moramo zagrabiti," je zaključil.