Minijeve prenove je deležen tudi karavanski Clubman, ki bo od zdaj naprej imel štiri prava bočna vrata.
Kot pravijo pri Miniju, je novi Clubman tudi značajsko zrelejši in bolj uporabno naravnan avtomobil od svojega predhodnika. Precej večji je tudi od pevratnega kombilimuzinskega Minija, od katerega je daljši za 27 in širši za 9 centimetrov, medosna razdalja pa je daljša za 10 centimetrov. Ima pet samostojnih sedežev, prtljažnik, v katerega se še vedno vstopa skozi dvojna vrata, ki se odpirajo proti bokom, pa sega od 360 do 1250 litrov.
Izrazit sprednji del se ponaša z odprtinami za zračne zavese na vdolbinah za prednji kolesi, dolga streha pa se konča z anteno v obliki plavuti. Dvojna vrta na zadku dopolnjujejo napis Clubman in integrirane vodoravne luči. Drugačna je tudi notranjost z vrsto pripomočkov pri vožnji, vključno z head-up zaslonom, sistemom za pomoč pri parkiranju, kamero za vzvratno vožnjo, aktivnim sistemom za uravnavanje hitrosti s kamero, opozorilnikom pred naletom in trkov s pešcem, sistemom za prepoznavanje prometnih znakov in različni multimedijskimi vmesniki. Na voljo so tudi paketi za individualizacijo.
Motorji bodo v začetku trije. Mini Cooper S Clubman bo imel dvolitrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 192 "konjev", s katerim bo v 7,2 sekunde pospešil do 100 k/h in dosegel hitrost 228 km/h. Mini Cooper Clubman bo opremljen z 1,5-litrski turbobencinskim trivaljnikom z največjo močjo 136 "konjev" in pospeški v 9,1 sekunde do 100 km/h, Mini Cooper D Clubman pa z 2-litrskim turbodizelskim štirivaljnikom z največjo močjo 150 "konjev " in pospeškom v 8,6 sekunde do 100 km/h. Poleg 6-stopenjskega ročnega menjalnika bo na voljo tudi samodejni menjalnik Steptronic.