BMW je v okviru praznovanj svoje 100. obletnice predstavil koncept svoje hčerinske znamke Mini Vision 100, s katerim je predvidel prihodnost delitve avtomobilov, ki bi s pomočjo digitalne personalizacije kljub temu obdržali dobršno mero individualnosti.
Na podoben način kot pametni telefon, ki se vam ne zdi zares vaš, dokler nanj ne naložite vseh osebnih podatkov, tudi Mini Vision 100 ostane le skupek mehanike in elektronike, dokler svojih karoserijskih panelov in notranjosti ne osvetli v skladu z digitalnim profilom, ki ste si ga zamislili sami.
Mini Vision 100 oblikovno seveda ne more zatajiti svoje znamke z značilnostmi, kot so streha v drugi barvi kot karoserija ali pa močno navzven potisnjene vdolbine za kolesa. Boki imajo sicer zelo čiste oblike, vetrobransko steklo pa se nadaljuje vse čez "pokrov motorja", pod katerim seveda ni motorja, in prednjo masko. Armaturno ploščo nadomešča medeninasta gred, nanjo pa je pritrjen velik okrogli zaslon, imenovan "Cooperizer", ki so ga postavili na mesto, kjer je v Minijih običajno velik merilnik hitrosti in preko katerega uporabnik komunicira za avtomobilom.
V okviru koncepta mobilne prihodnosti je Mini predvidel tudi delitev avtomobila. Njegovi uporabniki namreč ne bodo tudi njegovi lastniki, ampak si ga bodo preko mobilne storitve delili z ostalimi. Da bodo zadržali individualnost, ki je značilna za lastnike Minijev, bo avtomobil s pomočjo prepoznave obraza in telesa vključil uporabnikov digitalni profil in v skladu z njim osvetlil bočne površine in streho potniške kabine ter konfiguriral instrumente in upravljalnike.
O pogonu ni bilo sicer nič rečenega, a z veliko gotovostjo lahko domnevamo, da bo električni. Avtomobil bo seveda deloval tudi povsem avtonomno, ko pa bo voznik prevzel nadzor, bo lahko vozil na levi ali desni strani.