Minijev kombi bo novembra

30. 7. 2007
Deli

Na boku ima Mini Clubman na levi strani le ena vrata, na desni so dvojna, zadek pa se po kombijevsko (in v spomin na Travellerja iz šestdesetih let) odpira na obe strani. Pri BMW-ju pravijo, da Clubman ni kombi, temveč koncept Shooting Brake.

Druga bočna vrata se odpirajo v nasprotni smeri kot prva, podobno kot pri Mazdi RX-8, kar ob manjkajočem B-stebričku olajša dostop do zadnje klopi, a le če so sovoznikova vrata odprta. Štirisedežni Clubman je dolg 3.958, širok 1.683 in visok 1.432 milimetrov, med osema pa so mu namerili 2.547 milimetrov, to je 82 milimetrov več kot pri kombilimuzini. Za kolena potnikov na drugi klopi je na voljo osem dodatnih centimetrov. Večji je tudi prtljažnik, v katerega gre v osnovi 260 litrov prtljage, kar sicer ni kdo ve kako veliko, je pa prtljažnik povečljiv na 930 litrov.

Ponudba agregatov se začne z 1, 6-litrskim bencinskim s 120 'konji' (od 0 do 100 km/h v 9, 8 s, največja hitrost 201 km/h), močnejša različica s turbopuhalom zmore v Cooperju S 174 'konjev' (od 0 do 100 km/h v 7, 6 s, največja hitrost 224 km/h), dizel pa je en, in sicer 1, 6-litrski s 110 'konji' (od 0 do 100 km/h v 10, 4 s, največja hitrost 193 km/h).

Znane so že nemške cene: 23.900 evrov za Clubmana S, 19.900 za Clubmana in 21.600 za Clubmana D.

Foto: BMW

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja