Sorazmerno hitro je trenutno najmanjši Alfa Romeo, z manj kot mesec dni zaostanka za italijanskim trgom, prišel na slovenski trg.
Meri na mlade do 30 let, tudi na dekleta in ženske pa seveda na zaprisežene Alfiste. Zanj pravijo, da je najbolj športen avtomobil tega razreda, ki prepriča najprej z obliko (slog kupeja, povzet po 8C Competizione), potem pa še s počutjem (športni sedeži, nizko sedenje) in tehniko.
Najprej bo možno izbirati med dvema motorjema (1.4 T-jet, 114 kW, in 1.9 JTDM, 88 kW) ter dvema paketoma opreme (Progression, Distinctive), vsak MiTo pa ima že serijsko sedem varnostnih blazin in klimatsko napravo. Poleg tega sta na voljo dva športna paketa ter en paket z bolj udobnostno opremo, poleg tega in drugih doplačil pa še različne možnosti dodatnih nalepk in obrob zunanjih luči.
Že ob prelomu leta naj bi se pričela postopno povečevati ponudba motorjev: sledili bodo 1.3 JTDM pa 1.4 T-jet z manjšo močjo, popolnoma osnovne različice Junior pa za zdaj pri nas ne nameravajo tržiti. Najcenejši MiTo je 1.4 T-jet Progression, ki stane 18.790 evrov. Prodaja se prične v petek, 3. oktobra. (VK)