Mitsubishi je pripravil električni EVO s tremi elektromotorji in obilico umetne inteligence

Mitsubishi je za avtomobilski salon v Tokiu pripravil električnega Eva, a ne gre za novi dirkalnik, ampak študijo e-EVOLUTION, v kateri so združili tehnologijo električnega in štirikolesnega pogona in jima dodali še umetno inteligenco.

Mitsubishi je pripravil električni EVO s tremi elektromotorji in obilico umetne inteligence (foto: Mitsubishi) Mitsubishi
26. 10. 2017

Kot pravijo pri Mitsubishiju, je študija tehnični prototip, s katerim predstavljajo strateške usmeritve prenovljene znamke MMC. V njej so združili prednosti električnih in terenskih avtomobilov ter ji dodali nove sisteme za izkušnjo povezljive mobilnosti.

V osrčju avtomobila je tako sistem za umetno inteligenco, ki skrbi za izboljšanje voznikovih vozniških sposobnosti. Vrsta tipal neprestano spremlja razmere na cesti in v prometu ter voznika. Voznikove namene usklajuje z zmogljivostmi avtomobila in mu olajša njegovo upravljanje. Avtomobil je opremljen tudi s funkcijo za učenje voznika, ki najprej izdela sliko voznikovih vozniških sposobnosti, potem pa razvije program učenja in mu s pomočjo govora in velikega zaslona pomaga k izboljšanju vozniškega znanja.

Študija uvaja udi nekaj smernic, ki se jih bodo Mitsubishijevi oblikovalci držali v prihodnosti: spredaj izstopa velika maska hladilnika, ki izhaja iz koncepta Dynamic Shield. Na študiji je pokrita s prozornim plastičnim pokrovom, ki poleg estetike poskrbi tudi za varovanje kamer in tipal, ki so potrebne za napredne vozne sisteme. Izstopata tudi dve reži pod žarometi, ki služita hlajenju električnih zavornih čeljusti, študija pa ima tudi izrazito poševno vetrobransko šipo in kratke previse, kar je, kot pravijo pri Mitsubishiju, omogočil prav električni pogon. Zadek je urejen v šesterokotnih oblikah, ki izhajajo iz legendarnega pokrova za nadomestno gumo na Mitsubishiju Shogunu.

V notranjosti izstopa velik zaslon, ki se razteza čez vso širino, ob njem pa sta dva manjša zaslona, ki prikazujeta sliko z vzvratnih kamer, ki nadomeščata ogledali. Instrumentni del so uredili tako, da daje občutek, kot da lebdi pred voznikom, steklene površine pa so urejene tako, da, po zgledu reaktivnega letala, zagotavljajo skoraj nemoten pogled okoli avtomobila.

Odzivne in dinamične vozne lastnosti, s katerimi se električni avtomobili razlikujejo od tekmecev z bencinskimi in dizelskimi motorji na notranje izgorevanje, so študiji zagotovili z uporabo elektromotorjev z visoko močjo in navorom, ki se napajajo iz baterij z visoko kapaciteto. V štirikolesnem pogonskem sklopu so trije motorji. Eden skrbi za pogon prednjih koles, dva pa poganjata zadnji kolesi. Njuno delovanje upravlja sistem za elektronsko vektorsko razporejanje navora Active Yaw Control, ki njuno moč posamično prilagaja vožnji, pa naj gre za mesto, avtocesto ali zavito podeželsko cesto.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri