Japonskega proizvajalca z diamanti v logotipu ni bilo na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, zato pa se Mitsubishi predstavlja na domačem salonu v Tokiu, kjer kaže dva koncepta, iz katerih se bosta morda razvila serijska modela.
Konceptni PX-MiEV vsebuje hibridno tehniko. Prototip je 'plug-in' hibrid, kar pomeni, da ga lahko polnimo z električno energijo prek domače električne vtičnice. Povprečna poraba njegovega motorja z notranjim izgorevanjem gibne prostornine 1, 6 litra in moči 85 kW znaša le dva litra na 100 prevoženih kilometrov.
Novinec je dolg 4.510, širok 1.830 in visok 1.655 milimetrov. V notranjosti ima štiri sedeže. Koncept lahko zgolj na električni pogon prepelje razdaljo 50 kilometrov – vse delo opravita elektromotorja moči 60 kilovatov. PX-MiEV-a seveda poganjajo vsa štiri kolesa.
i-MiEV Cargo je pravzaprav podaljšani električni malček i-MiEV, ki se že vozi po cestah. Dolg je le 3.395 milimetrov, njegov tovorni prostor z ravnim dnom pa meri 1.350 x 1.180 x 1.100 milimetrov. Elektromotor zmore 47 kilovatov in 180 Nm navora, kar naj bi bilo dovolj za premikanje dveh potnikov in prtljage. Pogon je speljan na zadnji kolesi.