Mitsubishi stavi na elektriko

Japonskega proizvajalca z diamanti v logotipu ni bilo na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, zato pa se Mitsubishi predstavlja na domačem salonu v Tokiu, kjer kaže dva koncepta, iz katerih se bosta morda razvila serijska modela.

13. 10. 2009

Konceptni PX-MiEV vsebuje hibridno tehniko. Prototip je 'plug-in' hibrid, kar pomeni, da ga lahko polnimo z električno energijo prek domače električne vtičnice. Povprečna poraba njegovega motorja z notranjim izgorevanjem gibne prostornine 1, 6 litra in moči 85 kW znaša le dva litra na 100 prevoženih kilometrov.

Novinec je dolg 4.510, širok 1.830 in visok 1.655 milimetrov. V notranjosti ima štiri sedeže. Koncept lahko zgolj na električni pogon prepelje razdaljo 50 kilometrov – vse delo opravita elektromotorja moči 60 kilovatov. PX-MiEV-a seveda poganjajo vsa štiri kolesa.

i-MiEV Cargo je pravzaprav podaljšani električni malček i-MiEV, ki se že vozi po cestah. Dolg je le 3.395 milimetrov, njegov tovorni prostor z ravnim dnom pa meri 1.350 x 1.180 x 1.100 milimetrov. Elektromotor zmore 47 kilovatov in 180 Nm navora, kar naj bi bilo dovolj za premikanje dveh potnikov in prtljage. Pogon je speljan na zadnji kolesi.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri