Po linijah zunanje oblike in voznih lastnostih je tale Yamahin skuter med bolj športnimi v svojem razredu, a ohranja bistvo maksi skuterja – je uporaben.
Pojem 'športen' je seveda treba jemati z zadržkom. X-max niti slučajno ni dirkalnik, pravzaprav z vožnjo po gokart stezah ali, bog ne daj, pravih dirkališčih nima prav nobene zveze.
Je pač maksi skuter srednje prostornine (pri Yamahi se ponudba konča pri 500-kubičnem T-Maxu, katerega cena se približa desetim tisočakom) s športno naravnanimi linijami zunanjosti, s poudarjenim sredinskim grebenom (ne, škatel ne boste mogli voziti), zelo velikim, dolgim sedežem z rdečimi šivi za dva, s solidno vetrno zaščito in s pred zadnjim kolesom nameščenim 250-kubičnim enovaljnikom, ki zmore 15 kilovatov.
Če ga primerjamo s konkurenco (s Piaggiem Beverlyjem, na primer), je razlika očitna: Italijani dajo več na elegantno oblikovanje, četudi na račun uporabnosti – tale Yamaha ima pod sedežem prostora za dve jet čeladi!
Celoten test si lahko preberete na www.moto-magazin.si.
Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel