Bivši inženir Formule 1 in McLarnov sodelavec Gordon Murray je za avtomobilski salon v Pekingu pripravil študijo "Project-M", pri katerem je z mazivi pomagala tudi naftna družba Shell.
Študijski mestni avtomobil z domiselno razporeditvijo treh sedežev, v katerem voznik sedi na sredi pred obema potnikoma, je evolucija Murrayeve študije T-25 iz leta 2009, ki so jo tudi potem stalno razvijali. Pred kratkim so ji s Shellovo pomočjo namenili obsežno obnovo, ki se je odrazila v izboljšani aerodinamiki z aerodinamičnim količnikom 0,29 namesto0,37 in 80-kilogramskem zmanjšanju teže na točno 550 kilogramov. K temu so sicer pripomogli tudi karoserijski paneli, pri katerih so namesto kompozitov uporabili ogljikova vlakna, optimizirali pa so tudi težo ostalih komponent.
Ker projektanti študije, kot pravijo, pri njenem razvoju sledijo konvencionalnim načelom izdelave avtomobilov, so za pogon uporabili lahek bencinski trivaljnik iz Smarta, ki so mu s pomočjo tehnologije Geo Technology, ki jo je razvil bivši inženir formule 1 Osamu Goto, zmanjšali trenje notranjih delov in splošno ekonomijo. Pri tem jim je z ustreznimi mazivi pomagal tudi Shell in poraba se je končno iz 2,94 litra zmanjšala na 2,67 litra.