Posebna različica Fordovega mišičnjaka Mustanga prihaja sedaj tudi v Evropo. California Special nosi kalifornijski duh - ima bencinski V8 motor, prepoznavne detajle in najpomembneje - zložljivo streho.
Prvič so jo predstavili leta 1968, sedaj pa bomo lahko tudi v Evropi sanjali o Kaliforniji, po možnosti s pesmijo The mamas & the papas. Mustang California Special se deloma še vedno zgleduje po originalu, čeprav je bil slednji obarvan v rdečo. Zato pa nanj spominja z oznako GT/CS v enaki barvi, črnimi črtami in črno mrežo odprtine za zrak. Potem so tu še zanimive nalepke, ki spreminjajo barvo in pod sončno svetlobo razkrijejo napis "California Special". California Special ima 19-palčna siva platišča in štiri zaključke izpušnih cevi. Barva karoserije se imenuje "cyber orange" in zares spominja na zlato kalifornijsko sonce. Logotipe GT/CS (mimogrede, takšna je bila na začetku uradna oznaka modela) je videti tudi v notranjosti, sedeži so v kombinaciji usnja in semiša.
Tega Mustanga poganja motor, ki mu je pisan na dušo - V8 s petimi litri prostornine in 450 konjskimi močmi (331 kW) ter 529 Nm največjega navora. Moč se na zadnja kolesa prenaša preko šeststopenjskega ročnega ali desetstopenjskega samodejnega menjalnika, do 100 km/h pa Mustang pospeši v 4,5 sekunde (oz. 4,8 sekunde s samodejnim menjalnikom). To je v Evropi pravzaprav sedaj tudi edini motor, ki je še na voljo, 2,3-litrski EcoBoost se je namreč prodajal prepočasi. Mehanska zapora diferenciala je serijska, medtem ko je prilagodljivo blaženje potrebno doplačati.
Oglejte si božični special Avto magazin TV: Ford Mustang in hitrostni izziv
Pri Fordu pravijo, da California Special pravzaprav natančno zadane Mustangovo bistvo. “California Special predstavlja ogromen del Mustangove zapuščine v Ameriki in simbolizira veliko tega, kar simbolizira Mustang: veselje do vožnje in svobodo odprtih cest. Ti ideali enako močno nagovarjajo tudi ljubitelje vožnje v Evropi, zato je skrajni čas, da tudi tukajšnje stranke doživijo edinstveno mešanico sloga, zmogljivosti in užitka v vožnji,” je povedal Matthias Tonn, Mustangov glavni programski inženir pri Fordu Evropa.
Cene še niso znane, po vsej verjetnosti pa bo California Special nekoliko dražji od različice GT. Pri tem je pričakovati, da bo na voljo tudi v Sloveniji.