V ZDA je trenutno rekordno število neprodanih novih avtomobilov. Tik pred koncem lanskega leta je bilo avtomobilov, ki še niso našli svojih prvih lastnikov, več kot tri milijone.
To kaže na vedno večje razlike med proizvajalci avtomobilov. Nekateri namreč uspešno uravnavajo ponudbo in povpraševanje, drugi pa se spopadajo s prepolnimi skladišči. Po podatkih Cox Automotive je bilo v začetku novembra na ameriških parkiriščih 3,15 milijona neprodanih novih vozil.
Prodaja avtomobilov se je v ZDA novembra v primerjavi z oktobrom povečala za več kot 67.000 avtomobilov, povprečni dobavni roki pa so se zmanjšali za 5,9 odstotka na 85 dni, a se še vedno številni proizvajalci avtomobilov trudijo prodati svoje avtomobile.
S posebnimi izzivi se soočajo znamke, kot sta Jaguar in Lincoln. Jaguar že nekaj let ni lansiral novih modelov, zdaj pa pripravlja strategijo elektrifikacije in načrtuje proizvodnjo izključno električnih avtomobilov. Lincoln je v prvih enajstih mesecih sicer povečal prodajo za 28,4 odstotka, a se zaloge avtomobilov vseeno kopičijo.
Neprodana zaloga za trgovce pomeni dodaten strošek, saj morajo plačati skladiščenje in vzdrževanje, zato proizvajalci pogosto znižujejo cene, da bi se znebili zalog.
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu