Nagrada za Hidrio

Korporacija Hidria, katere pomemben del je tudi Hidria AET, eden pomembnejših razvojnih dobaviteljev avtomobilske industrije po svetu, je bila konec minulega tedna na slavnostnem dogodku v Istanbulu v okviru izbora European Business Awards razglašena za najinovativnejše podjetje na stari celini.

12. 6. 2013

Za najbolj inovativno evropsko družbo smo bili izbrani zaradi naših dosežkov v segmentu globalno prebojnih inovacij proizvodov, tehnologij in procesov ter poslovnih modelov, ki odločno prispevajo k zeleni mobilnosti prihodnosti in k dvigu kvalitete zraka v naravno okolje integriranih zgradb, vse pa s poudarkom na integriranju inovativnih obnovljivih virov energije. Radikalno znižanje izpustov v novih generacijah dizelskih motorjev, visoko učinkoviti hibridni in električni pogoni avtomobilov prihodnosti, solarna klimatizacija stavb in gradbeni konzorcij jugovzhodne Evrope Feniks so samo nekatere izmed številnih konkretnih globalno prebojnih rešitev na teh segmentih. Ta nagrada je izjemno priznanje vsem nam v Hidrii in prav vsem, ki ste z nami kakorkoli povezani," je ob prejemu priznanja poudaril predsednik poslovodnega odbora Hidrie mag. Iztok Seljak.

Strokovna žirija European Business Awards je med več kot 15.000 sodelujočimi podjetji izbrala zmagovalce v 10 kategorijah, Hidria pa se je v sklepni del izbora uvrstila kot edina predstavnica Slovenije. Nagrade »European Busines Awards« sicer podeljujejo že od leta 2007, letos se je za nagrade potegovalo preko 15.000 prijavljenih organizacij, ki skupno ustvarijo skoraj desetino celotnega BDP Evropske unije in zaposlujejo skoraj tri milijone ljudi.

Hidria AET je ta hip pravzaprav najpomembnejši dobavitelj pri krmilnih sistemih premium avtomobilov, seznamu modelov, v katere so vgrajene njihove rešitve, pa bo leta 2015 dodala tudi Mercedes E in Jaguar XF. Poleg tega so v Hidriji razviti sestavni deli tudi v pogonskih sklopih Mercedesa SLS AMG Electric Drive (teh električnih superšportnikov bodo izdelali le okoli 200 (tako je vsaj videt, pri Mercedesu namreč pravijo, da bodo električni SLS izdelovalo do oktobra letos in potem proizvodnjo ne glede na število proizvedenih tudi končali), njegov elektromotor zmore 751 'konjev' in 1.000 Nm največjega navora, zanj pa je treba odšteti dobrih 400 tisočakov.

Deli iz Hidrie AET so tudi v standardnem Volkswagnovem 15-kilovatnem hibridnem sklopu, njihove nove grelne svečke za dizle pa bodo vgrajene recimo tudi v prihajajočih novih generacijah Fiatovih in Renaultovih dizlov.