Ko se ohladi, številni izdelki nemškega strokovnjaka za motorna olja in dodatke pokažejo svoj pravi obraz. Logotip podjetja lahko vidimo pri zimskih športih po vsem svetu. Enako bo tudi v prihajajočih dveh sezonah, zato podjetje strmi za novimi zvrstmi športa in pripravlja več milijonov evrov. S tem bo krepko preseglo vsa dosedanja vlaganja v oglaševanje v zimskih športih.
»V zimskih športih sodelujemo zato, ker imajo zvrsti športa, ki smo jih izbrali, svoje oboževalce po vsem svetu. Tako znamko LIQUI MOLY približamo ljudem na prireditvah in preko medijev,« pravi vodja trženja v podjetju LIQUI MOLY, Peter Baumann.
»Razsežnost medijev, predvsem televizije, ki so nam jo naklonile prireditve v zadnjih letih, je bila fenomenalna in nas je spodbudila k temu, da nadaljujemo po tej poti,« je še dodal Peter Baumann. Z novimi zvrstmi športa naj bi to število ponovno naraslo.
Podjetje LIQUI MOLY bo tako sodelovalo na sledečih tekmovanjih:
- svetovni pokal FIS v nordijski kombinaciji 2017/18 in 2018/19
- svetovni pokal FIS v smučarskih skokih 2017/18 in 2018/19
- RAW AIR 2018 in 2019 (del svetovnega pokala v smučarskih skokih)
- svetovni pokal v smučanju AUDI FIS 2017/18 in 2018/19
- svetovna prvenstva FIS v smučarskih poletih 2018
- svetovni prvenstvi v hokeju na ledu 2018 in 2019
- svetovni pokal in prvenstva v hitrostnem drsanju ISU 2017/18
- svetovni pokal in prvenstva v hitrostnem drsanju na kratkih progah ISU 2017/18 in 2018/19
- svetovni pokal v bobu in skeletonu BMW IBSF in SP 2017/18 in 2018/19
- svetovna prvenstva v nordijskem smučanju FIS 2019
NAGRADNA IGRA:
Proizvajalec motornega olja in dodatkov LIQUI MOLY bo tudi del mariborske Zlate Lisice, ki bo 6. in 7. januarja 2018 na Mariborskem Pohorju. Ob tej priložnosti bralcem Avto-magazina ponuja priložnost za brezplačni ogled slovenskega praznika smučanja.
NAGRADA:
- 2 vstopnici za ogled Zlate lisice na Mariborskem Pohorju
KAKO SODELOVATI:
V spodnji obrazec vpišite svoje podatke in z nekaj sreče bosta dve vstopnici vaši.
Srečnega nagrajenca bomo izžrebali 27.12.2017.