Novi Avto Magazin: Škoda Snowman, Renault Captur, Audi RS6 in Opel Adam

V novem Avto magazinu vam razkrivamo, kakšen bo Yetijev večji brat, Škoda Snowman in objavljamo prve vtise z vožnje Renaultovega Capturja ter Audijev RS6 in S3. Pripravili smo tudi jasna navodila za nudenje prve pomoči pri prometnih nesrečah.

30. 4. 2013

Snowman bo nastal na enaki osnovi kot prihajajoči VW Tiguan, torej na koncernski platformi MQB, na kateri že stojita (na primer) Golf in nova Octavia.

Prevozili smo tudi prve kilometre z novima Audijevima športnima modeloma, manjšim S3 in večjim RS6. In medtem ko je prvi še dokaj civiliziran (za prave dirkače bo različica RS3), je RS6 pravi divjak. 560 'konjev' (kar je 20 manj, kot pri predhodniku), 700 Nm navora (kar je 50 več kot pri predhodniku), manjša masa in dirkaški pospešek do 100 kilometrov na uro: vsega 3,9 sekunde. Prav veliko jih (pri nas) ne bodo prodali, saj stane dobrih 140 tisočakov.

Veliko bolj priljubljeni in bolje prodajani so majhni križanci. Doslej je v razredu kraljeval Nissanov Juke, pridružila sta se mu Opel Mokka in Chevrolet Trax, sedaj je tu še Renaultov Captur. Nastal je na osnovi Clia.

Na velikem testu smo tokrat imeli Oplovega Adama, mestnega malčka, ki navdušuje (ali morda celo pretirava?) z detajli. Je res potrebno, da je na stropni oblogi svetijo 'zvezde'?

Če prisegate na električno avtomobilsko prihodnost, ne prezrite poročila z vožnje z električnim Golfom sedme generacije.

Tudi električni avtomobili pa seveda ne morejo preprečit avtomobilskih nesreč - za to je zadolžen predvsem človek, torej voznik. A kaj, če se ta le zgodi? Kaj storiti, ko so v nesreči poškodovani? Raziskave so pokazale, da slovenski vozniki dokaj dobro poznamo osnove nudenja prve pomoči, morda celo bolje, kot si mislimo, saj to zelo neradi nudimo, predvsem zato, ker imamo občutek, da ne znamo dovolj. V izogib takšnim težavam smo pripravili kratek, a jasen in natančen vodič, kaj storiti ob nesreči in kako nuditi prvo pomoč.