Znane cene za najbolj pričakovani Renault letošnjega leta

25. 1. 2023 | Janoš Pečnik
Deli

Renault Austral je v Sloveniji že mogoče dobiti iz zaloge. Atraktiven in s tehnologijo napolnjen naslednik Kadjarja ima pri nas osemletno garancijo.

Austral je gotovo najbolj pričakovani Renault letošnjega leta. Pa ne le zato, ker nastopa v segmentu C-SUV, ki je lani pri nas predstavljal kar 25 odstotkov trga, pač pa tudi zaradi tega, ker je nadomestil ne najbolj prepričljivega in bledega Kadjarja. Pri novem distributerju znamke za Slovenijo (skupina Renault je namreč svojo podružnico v Sloveniji prodala družbi Grand Automotive oziroma GA Adriatic) so novinca v Slovenijo pripeljali le dober mesec po mednarodni predstavitvi.

O Australu in vtisih iz prve vožnje z njim ste zato lahko precej prebrali že v decembru, sedaj pa so že znane tudi cene za Slovenijo. Začnejo pa se pri 27.900 evrih za osnovno opremo Equilibre in blago hibridiziran bencinski štirivaljnik s 103 kW moči, ki ima potem še pet tisočakov dražjo močnejšo različico (116 kW) z naslednjo stopnjo opreme Techno, kamor spadajo že 19-palčna platišča, prilagodljivi LED žarometi in večji zaslon infozabavnega sistema Open-R Link. Tehnično zelo zanimivi polni hibrid s 146 kW sistemske moči in opremo Esprit Alpine stane 38.400 evrov.

Esprit Alpine je sicer novi športni paket opreme pri Renaultu, ki je nadomestil paket RS Line (znamka RS se pri Renaultu poslavlja). Ta pa izrazito preobrazi počutje v avtomobilu s kakšnim koščkom alcantare ter zunanji videz z atraktivnimi 20-palčnimi platišči in dvobarvno karoserijo. Iconic Esprit Alpine je najvišji paket opreme, ki je na voljo le s polnim hibridom za 41.400 evrov. Prinaša še električno nastavljiva in temeljitejša sedeža spredaj ter asistenčni paket.

In ravno slednji je tisti, ki sem ga danes peljal do hrvaške Istre in nazaj ter v okolici Knežaka z njim šklocnil še nekaj fotografij. Z drugo generacijo kompleksnega in učinkovitega hibridnega pogona E-Tech so pri Renaultu želeli povsem nadomestiti dizelski motor. Sistem še vedno zelo udobno speljuje le s pomočjo elektrike, trivaljnik pa se potem vklaplja na različne načine, tudi kot generator. Nekaj težav je pri vzdrževanju konstantne hitrosti, ko ob pogostem preklapljanju načinov delovanja začutim rahle pojemke moči. Pohvaliti moram notranjost po vzoru Megana E-Tech Electric, kjer je počutje (še posebej s to opremo) sedaj res na nivoju. Pa seveda tudi obliko, ob kateri je Kadjarja skoraj nemogoče priklicati nazaj v spomin.

Če je bil Kadjar med najbolj prodajanimi križanci pri nas šele na 15. mestu, si z Australom obetajo stopničke. V Sloveniji je že za tri do štiri mesece zaloge, kar pomeni okoli 200, morda 300 primerkov. Dobiti ga je torej mogoče takoj. Vrednost so pri uvozniku podkrepili še z osemletnim jamstvom (tovarniška garancija je petletna), ki je sicer omejeno s 150.000 prevoženimi kilometri in fiksno obrestno mero pri financiranju.

Preberite tudi: Premierno smo zapeljali avtomobil, ki bi lahko postal Renaultov steber ponudbe

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj