Že drugič so v Stuttgartu ob bok GLC postavili kupejevsko oblikovano različico s spuščajočo se streho.
Sedaj smo že dodobra navajeni, da pri Mercedesu (kot pri Audiju in BMW) vedno postrežejo tudi s kupejevsko oblikovanimi različicami SUV. Medtem ko novi GLC že vozi po naših cestah, so v Stuttgartu razkrili še GLC Coupé, ki se pojavlja drugič. Z bolj tradicionalno naravnanim bratom imata podobno razmerje kot doslej - spredaj sta si povsem enaka, pri "kupeju", ki je še nekoliko bolj osredotočen na življenjski slog, pa se streha proti zadku izrazito spušča. Novi GLC Coupé ima izrazito izboljšan količnik zračnega upora (0,27; prej 0,30), elektrificirane pogonske sklope (tudi priključni hibrid) in kup druge tehnologije, ki si jo seveda deli z GLC. Pri 4,763 mm dolžine je sicer 31 mm daljši od predhodnika. V prtljažniku ima 45 litrov več prostora (545 litrov).
Voznikovo okolje je izrazito digitalizirano po vzoru razreda C (enak je tudi volan), z velikim navpičnim osrednjim zaslonom infozabavnega sistema in prav tako digitalizirano instrumentno ploščo. Tu so potem najnovejši asistenčni sistemi FAP5, ki so pravzaprav enaki tistim v razredu S, pa digitalni žarometi, ki voznika na primer opozarjajo na prometne znake, druge voznike pa na vaše namere, kot je menjava voznega pasu na primer. Sicer dvomim, da se bo veliko takšnih modelov GLC znašlo na brezpotjih, a Mercedes ponuja tudi funkcijo "nevidnega pokrova motorja", ki s pomočjo kamer na zaslonu prikazuje položaj sprednjih koles. Ta je seveda uporaben tudi pri izogibanju robnikom.
Preberite si prve vtise vožnje z najbolj priljubljenim Mercedesom pri nas
Pri kupeju bo namreč gotovo še toliko bolj priljubljen paket AMG Line s platišči v izmeri 19 ali 20 palcev (serijska so 18-palčna). Kupe ima serijsko športno vzmetenje in opcijsko štirikolesno krmiljenje, na voljo pa je tudi zračno vzmetenje AIRMATIC, ki je del paketa Technology.
V ponudbi bosta po dva blago elektrificirana prisilno polnjena dvolitrska bencinska (GLC 200 in 300; 150 in 190 kW) in dizelska motorja (GLC 220d in 300d; 145 in 198 kW). Priključni hibridi (dva z dvolitrskim bencinskim in eden z dvolitrskim dizelskim motorjem) imajo razmeroma veliko baterijo kapacitete 31,2 kWh in med 119 in 131 kilometri električnega dosega (kanček manj pri dizelskem). Sistem v GLC 300e zmore 230 kW (313 KM), v GLC 400e pa že 280 kW (381 KM) moči, medtem ko je za GLC 300de z dizelskim motorjem navedena sistemska moč 245 kW (335 KM). Najmočnejši tudi najhitreje pospešuje - do stotice potrebuje 5,6 sekunde. Vsi pa moč na cesto prenašajo prek samodejnega devetstopenjskega samodejnega menjalnika štirikolesnega pogona 4MATIC.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj