Najhitrejši električni dirkalnik bo vozil na Kumhovih gumah

22. 5. 2017
Deli

Na nizozemskem dirkališču Zandvoort bo na prireditvi Pinksterraces prvi junijski konec tedna svojo premiero doživel IM/e, najhitrejši električni dirkalnik doslej.

Mlada nizozemska ekipa inMotion, v kateri so v glavnem študenti iz tehničnih in znanstvenih fakultet v Eindhovnu, bo z avtomobilom IM/e poskusila izboljšati rekord vožnje z električnimi avtomobili po omenjenem dirkališču, ki trenutno znaša 2 minuti in 4,52 sekunde. Dirkalnik so sicer predstavili zadnji konec tedna, na družinskih dnevih na dirkališču Zandvoort, ki jih je s svojim dirkalnikom obiskal tudi Max Verstappen.

Močnejši od Formule E

Študenti so za osnovo svojega električnega dirkalnika vzeli že preskušeni dirkalnik na bioetanol Formula Bio, in mu namesto pogonskega sklopa z motorjem na notranje izgorevanje namenili 550-'konjski' elektromotor, ki se napaja iz baterije, ki je težka dobrih 200 kilogramov in težo dirkalnika dvigne na 650 kilogramov. Študentski dirkalnik ima celo boljše zmogljivosti od dirkalnikov Formule E, saj 100kkilometrov na uro doseže v vsega treh sekundah in pospešuje do končne hitrosti 280 kilometrov na uro, k čemur pripomorejo tudi dirkalne gume, s katerimi je ekipo založil gumar Kumho.

Tudi na 24 ur Le Mansa

Nizozemski študenti se ne bodo ustavili pri električnem dirkalniku, saj pripravljajo tudi hibridni dirkalnik IM01, ki bo razpolagal z več kot  1100 'konji' moči. Z njim bodo napadli rekord na severni pentlji dirkališča Nürburgring za hibridne avtomobile, ki trenutno znaša 6 minut in 11,13 sekunde, potem pa bi radi v okviru kategorije Garage 56 nastopili tudi na dirki 24 ur Le Mansa. Njihov hibridni dirkalnik naj bi imel boljše zmogljivosti od bolidov Formule 1, hkrati pa bi porabil pol manj goriva.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja