Tako pravijo pri Škodi za novo Octavio RS, ki so jo uskladili z novo podobo Škodinega osrednjega modela, na voljo pa bo kot kombilimuzina ali kombi.
Medtem, ko je turbodizelski motor 2.0 TDI s 184 'konjskimi močmi' ostal enak, so turbobencinskemu motorju moč za 10 'konjskih moči' povečali na 230 'konj', s čimer je postal najmočnejši motor v Škodi Octavii doslej. Z njim motorizirana Octavia RS v limuzinski različici s prednjim pogonom in ročnim menjalnikom – na voljo je tudi menjalnik DSG - do 100 kilometrov na uro pospešuje 6,7 sekunde, največja hitrost znaša 250 kilometrov na uro, poraba goriva pa 6,5 litra na sto kilometrov. Turbodizelska Octavia RS je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom in menjalnikom DSG.
Športno vzmetenje so v primerjavi s predhodnico spustili za 15 milimetrov, zadnje koloteke pa razširili za 30 milimetrov, izboljšan pa je tudi dinamični nadzor nad šasijo.
Spredaj sicer izstopa izrazito razširjena maska hladilnika, ki se razširi v žaromete s kristalnim videzom in možnostjo led tehnologije, športni značaj pa poudarja odbijač z zajetnimi režami in led dnevnimi svetilkami, zadaj pa športnost poudarja velik črn difuzor. V notranjosti so izboljšali predvsem razvedrilno-informacijske vmesnike.