Nakup avtomobila preko interneta

23. 8. 2012
Deli
Nakup avtomobila naj bo premišljen. (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Skupina Maritz je v ameriškem Detroitu med obsežno raziskavo več kot 80.000 anketirancev vprašala tudi, ali so z avtomobilom, ki so ga kupili v letu 2012 opravili testno vožnjo.

Negativno jih je odgovorilo kar 11,4 odstotka. To pomeni, da približno en kupec od desetih avta pred nakupom sploh ni preskusil, ali drugače povedano, je zapravil denar, ne da bi vedel, kaj kupuje.

Sicer pa se moč interneta odraža tudi v dejstvu, da si je vsak osmi kupec od desetih vse o avtu prebral že na internetu. Seveda so nad tem najbolj zaskrbljeni prodajalci avtomobilov, ki tako kupce vedno težje prepričajo v nakup drugega (ponavadi dražjega) avtomobila ali (ne)potrebne dodatne opreme.

V prid kupcem pa govori dejstvo, da jih večina tistih, ki avta ne preskusijo kupuje avto iste znamke, od katerega pričakujejo, da, če je novejši kot njihov, je tudi boljši.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol