V skladu s svojim strateškim načrtom PACE! in seveda lansko spremembo v lastniški strukturi bo Opel postopoma opustil svoj sistem za pomoč voznikom OnStar in ga nadomestil s storitvijo Opel Connect.
Vzrok za to je tudi ta, da je storitev OnStar v lasti Oplovega nekdanjega lastnika GM, s storitvijo Opel Connect pa se bo Opel vključil v podobno storitev novega lastnika, skupine PSA. Storitev Opel Connect bo v začetku leta 2019 najprej na voljo v novi Opel Corsi, do leta 2024 pa jo bodo razširili na vse Oplove modele. Poleg klica v sili bo obsegala še povezano navigacijo, diagnostiko vozila, pomoč v primeru kraje, oddaljen dostop do avtomobila in upravljanje voznega parka. Dostopna bo tudi prek aplikacij na telefonih z operacijskima sistemoma Apple CarPlay in Android Auto.
Kaj pa to pomeni za uporabnike storitve Opel OnStar? Pri Oplu zagotavljajo, da jim bo med uvajanjem storitve Ope Connect zagotovljena enaka raven storitve OnStar, za katero bo do konca leta 2020 še vedno skrbelo podjetje OnStar Europe.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj