Na japonski STI-jevi spletni strani so pokazali prve detajle prihajajočega Subaruja BRZ STi, ki se le malenkostno razlikujejo ob že znanega koncepta (glej fotografije BRZ Concept).
Dejstvo je, da pri Subaruju še trmasto molčijo glede tehničnih podatkov. Dvolitrskega turbomotorja zaradi pomanjkanja prostora pod motornim pokrovom in predvsem zaradi višje porabe in s tem večjega onesnaževanja s tako osovraženim CO2 naj ne bi bilo, pač pa se po koluarjih govori, da je v igri več rešitev.
Po prvi različici naj bi predelali že obstoječi motor, mu pritaknili večji sesalni kolektor, bolj športni izpušni sistem in predvsem dodelali krmiljenje ventilov, ki bi dovoljevali 7.500 vrtljajev in zagotavljali okrog 250 'konjev'. Skupaj z nižjo maso (zaradi strehe in motornega pokrova iz ogljikovih vlaken naj bi imel manj kot 1.250 kilogramov), bolj togim podvozjem in 18-palčnimi platišči naj bi bil še vedno zelo mamljiv za tiste voznike, ki dihajo z avtomobili.
Druga prihaja iz Toyotinih vrst, kjer naj bi se šušljalo, da bo najbolj poskočna sestrska Toyota GT86 kar - hibrid. Seveda ne v smislu Priusa, pač pa bolj v smislu dirkalnika za Le Mans.